پژو 405 جی ال ایکس و اس ال ایکس در بازار چند؟

قیمت خودروهایی همچون پژو 405 هم مثل نرخ دلار، قیمت مسکن، طلا و … طی سه چهار ماه اخیر روند صعودی داشته است و هرروز با افزایش قیمت خودرو شاهد ناامیدی بیشتر خریداران هستیم.

به گزارش کاماپرس، نگاهی به قیمت ها در بازار خودرو حکایت از آن دارد که افزایش قیمت ها در این بازار همگام با سایر بازارها ادامه دارد و در حال حاضر قیمت پژو ۴۰۵ جی ال ایکس طی ده روز گذشته ۳ میلیون تومان افزایش یافته و به ۱۳۰ میلیون تومان رسیده است؛ پژو ۴۰۵ اس ال ایکس هم با افزایش ۶ میلیون تومانی، ۱۵۰ میلیون تومان شده است.
قیمت ها در بازار خودرو درحالی افزایش می یابد که تعداد معاملات به کف رسیده و حجم غالب تقاضا به سمت خودروهای سفارشی از کارخانه حرکت کرده است، در این شرایط اقدامات صورت گرفته برای کنترل رشد قیمت خودرو تاکنون کارساز نبوده و بازار خودرو همچنان پر قدرت در مسیر افزایش قیمت در حرکت است.

وضعیت قیمت ها در بازار خودرو

به گزارش خبرآنلاین، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ فول با افزایش ۴ میلیون تومانی نسبت به ده روزگذشته به ۱۴۹ میلیون تومان رسیده ، تیپ ۵ این خودرو هم با افزایش ۳ میلیون تومانی به ۱۸۰ میلیون تومان رسیده است.
خودرو پژو پارس ساده هم با افزایش ۵ میلیون تومانی،۱۶۰ میلیون تومان شده است؛ قیمت سمند ال ایکس طی ده روز گذشته از ۱۳۳ میلیون تومان به ۱۳۵ میلیون تومان رسیده و کوئیک دنده ای هم با دو میلیون تومان افزایش قیمت، ۱۱۱ میلیون تومان به فروش می رسد؛ کوئیک آر هم با افزایش ۴ میلیون تومانی به ۱۱۷ میلیون تومان رسیده است و خودرو ساینا با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی، ۹۹ میلیون تومان فروخته می شود.
قیمت وانت آریسان که در ده روز گذشته ۸۸ میلیون تومان اعلام شده بود امروز به ۹۶ میلیون تومان رسیده و تیبا دو هم با افزایش قیمت ۷ میلیون تومانی به ۹۵ میلیون تومان رسیده است؛ تیبا صندوقدار هم افزایش قیمت ۱ میلیون تومانی را تجربه کرده و به ۹۰ میلیون تومان رسیده است.
در این بین قیمت پژو ۲۰۰۸ هم ۶۱۵ میلیون تومان اعلام شده است و سوزوکی گراند ویتارا هم ۷۹۰ میلیون تومان شده است، قیمت سیتروئن سی ۳ مونتاژ هم ۶۳۰ میلیون تومان اعلام شده و دنا پلاس دنده ای توربو و معمولی هم به ترتیب ۲۷۵ و ۲۰۵ میلیون تومان شده است.

راز آسمان پایتخت

مطالب مرتبط را بخوانید:

 

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروسایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پژو 405 جی ال ایکس و اس ال ایکس در بازار چند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز