ارزان ترین دستگاه بند انداز صورت در بازار

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با تهیه بنداندازهای برقی می‌توان در خانه موهای زائد صورت و بدن را از بین برده و هزینه‌ها برای رفتن به آرایشگاه را کاهش داد. استفاده طولانی مدت از بنداندازها از سرعت رشد موها کاسته و آنها را کم حجم و نازک می‌کند. از دیگر مزایای بنداندازها می‌توان به این مورد اشاره کرد که لزومی به استفاده از مواد شیمیایی برای اصلاح صورت نیست؛ در نتیجه امکان آلوده شدن پوست و پدیدار شدن مشکلات پوستی نیز کاهش پیدا می‌کند.

کاماپرس در ادامه ارزان‌ترین دستگاه بندانداز صورت و بدن را معرفی می‌کند؛

1- ماشین اصلاح بندانداز بیبی باس نانو مدل BY-2688

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 360 هزار تومان است. این دستگاه موها را از ریشه جدا می‌کند و به مرور زمان حجم موها را کاهش می‌دهد. از این وسیله می‌توان برای اصلاح صورت، گردن، زانوها و انگشتان استفاده کرد. این ماشین اصلاح مجهز به چراغ روشنایی است تا بتوانید اصلاح را با دقت بالاتری انجام دهید.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

2- بندانداز برقی Browns مدل 2777

قیمت این محصول 400 هزار تومان است. منبع انرژی این ماشین 150 گرمی آداپتور برق است. جنس موچین این دستگاه از استیل ضد زنگ است که طول عمر بالایی دارد. بدنه این دستگاه از جنس پلاستیک فشرده و موچین آن از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است. از این دستگاه می‎‌توان در خانه و آرایشگاه‌ها جهت بالا بردن سرعت و دقت اصلاح استفاده کرد.

3- بندانداز برقی دوسرعته مدل 1195

قیمت این محصول 435 هزار تومان است. این ماشین بندانداز با 90 گرم وزن برای اصلاح چانه، پشت لب، زانو و انگشتان کاربرد دارد. با استفاده از این دستگاه می‌توان موهای بدن و صورت را از ریشه جدا کرد تا لطافت و نرمی به پوست بازگردد. با اتصال به برق می‌توانید از این محصول در محیط خانه به آسانی استفاده کنید.

4- بندانداز برقی دی اس پی مدل 70164

قیمت این محصول 500 هزار تومان است. از این دستگاه می‌توانید با اتصال به برق در هر زمان و مکانی استفاده کنید. این ماشین بندانداز مجهز به یک پودر مخصوص جهت استفاده برای پوست‌های حساس است. همچنین، این دستگاه مجهز به چراغ قوه بوده که دید واضح‌تری از پوست به شما می‌دهد. از این دستگاه می‌توانید برای اصلاح صورت، بدن، انگشتان و زانوها استفاده کنید.

5- بندانداز برقی جاندلی مدل Jdl-801a

قیمت این ماشین 540 هزار تومان است. این دستگاه برای بانوان و آقایان جهت از بین بردن موهای زائد بدن، صورت، دست، پا و غیره قابل استفاده است. بندانداز جاندلی مجهز به یک برس پاکسازی است که می‌توانید پس از اصلاح از آن جهت پاکسازی پوست خود استفاده کنید.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ارزان ترین دستگاه بند انداز صورت در بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز