ارزان ترین خودرو «ام وی ام» در بازار چند؟

در حالیکه بیشتر خودروهای شاسی بلند خارجی بالای ۲ میلیارد تومان است، خودروهای ام وی ام را با قیمت خیلی ارزان تر می توان پیدا کرد. اما ارزان ترین شاسی بلند ام وی ام در بازار با چه قیمتی معامله می شود؟

به گزارش کاماپرس، با اینکه خودروهای چینی هم از قافله گرانی ها و افزایش قیمت عقب نمانده اند، اما هنوز هم طرفداران زیادی دارند. فعالان بازار معتقدند قیمت مناسب این خودروها در مقایسه با دیگر خودروهای خارجی یکی از مهمترین دلایل محبوبیت آنهاست. البته از طراحی ظاهر و امکاناتی که این خودروها نسبت به خودروهای داخلی دارند،‌نمی توان گذشت.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

اما با توجه به افزایش چند برابری قیمت مردم هنوز هم برای خرید خودرو‌های شاسی بلند ام وی ام و چری و تیگو و آریزو رغبت دارند. کارشناسان معتقدند فروش اقساطی خودرو و البته تعویض خودرو مدیران خودو با خودرو نو و صفر کیلومتر مهمترین دلایل این محبوبیت است.

ارزان ترین ام وی ام بازار چقدر قیمت دارد؟

آریاک سفر

یکی از ارزان ترین خودروهای ام وی ام بازار مدل 315 دنده ای اکسلنت اسپرت است که حدود ۳۰۶ میلیون تومان قیمت دارد. خودرو ام وی ام X22 دنده ای لاکچری هم حدود ۳۹۰ میلیون تومان فروخته می شود.

خودروی ام وی ام X22 دنده ای اکسلنت هم حدود ۴۱۰ میلیون تومان به فروش می رسد. خودروی X22 اتومات لاکچری هم حدود ۴۷۹ میلیون تومان قیمت دارد.

  • برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

قیمت خودروی ام وی ام X22 اتوماتیک اکسلنت اسپرت هم حدود ۴۷۹ میلیون تومان است. خودروی ام وی ام X33 اتومات اسپرت هم حدود ۵۶۲ میلیون تومان قیمت دارد. خودروی ام وی ام X33S با قیمت ۵۹۷ میلیون تومان در بازار فروخته می شود.

قیمت خودروی X55 اتومات اکسلنت هم حدود ۸۴۰ میلیون تومان است. خودروی ام وی ام X55 اتوماتیک اکسلنت اسپرت هم حدود ۸۵۵ میلیون تومان به فروش می رسد که یکی از گران ترین خودروهای ام وی ام بازار است.

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز