ارزان ترین خانه های تهران با بودجه زیر 500 میلیون تومان

لست سکند

هنوز در برخی از مناطق تهران فایل مسکن با نرخ 500 میلیون تومان برای فروش به چشم می‌خورد که تعدادی از این نوع خانه ها در محدوده شمال شرق تهران، یعنی خیابان جشنواره و محله شمیران نو قرار دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار مسکن اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افزایش زیاد قیمت مسکن باعث شده که امکان خرید خانه در مناطق مختلف تهران با بودجه‌های میلیاردی امکان پذیر باشد. با این حال هنوز برخی واحدهای کوچک خانه با بودجه تقریبا 300 میلیون تا 500 میلیون تومانی قابل خریداری هستند.

طبق اطلاعات خبر آنلاین، یک واحد آپارتمان مسکونی 55 متری در خیابان جشنواره، محدوده زهدی، متری 10 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. با احتساب نرخ 10 میلیون تومانی برای هر متر مربع برای خرید این واحد 550 میلیون تومان نقدینگی نیاز دارد. علاوه بر این مورد، یک واحد آپارتمان 38 متری دیگر محدوده مکانی جشنواره، میدان رهبر، خیابان رجایی، وجود دارد که قیمت هر متر مربع آن هم 10 میلیون تومان اعلام شده است.

یک فایل 45 متری واقع در میدان امام حسین (ع)، محدوده صفا غربی نرسیده به بزرگراه امام علی برای فروش آگهی شده که قیمت هر متر مربع آن 8 میلیون و 880 هزار تومان است و در کل با نرخ 400 میلیون تومانی به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را دنبال کنید:

انواع آپارتمان 300 میلیونی تا 800 میلیونی در محدوده شمیران نو

خیابان هنگام، منطقه شمیران نو هم یک واحد دیگر برای فروش گذاشته شده که قیمت هر متر مربع آن 6 میلیون و 363 هزار تومان است و باید برای خرید آن 350 میلیون تومان هزینه کرد. در همین موقعیت مکانی، یعنی شمیران نو محدوده هنگام، یک واحد آپارتمان مسکونی برای فروش آگهی شده که قیمت هر متر مربع آن به 9 میلیون و 411 هزار تومان می‌رسد و با توجه به متراژ این ملک برای خرید آن باید 800 میلیون تومان هزینه کرد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز