ارزان ترین تلویزیون های ال ای دی سونی و ال جی در بازار چند؟

لست سکند

به گفته فروشندگان بازار صوت و تصویر، افزایش قیمتها باعث شده میزان تقاضا و خرید خیلی کم شود، اما در این بازار بی مشتری ارزان ترین تلویزیون های ال ای دی سونی و ال جی با چه قیمتهایی معامله می شود؟

به گزارش کاماپرس، بازار صوت و تصویر رونق چندانی ندارد. بیشتر برندهای تلویزیون بعد از نوسانات بازار ارز افزایش قیمت زیادی پیدا کرده است. همین موضوع باعث شده خریدها نسبت به سال گذشته همین موقع افت زیادی را نشان بدهد. برای همین هم هست که خیلی از مشتریان در این بازار کساد دنبال تلویزیونهای با کیفیت اما با قیمت مناسب می گردند.

با این حال رصد بازار نشان می دهد برای خرید یک تلویزیون بالای ۴۲ اینچ برند خارجی حداقل باید ۲۰ میلیون تومان هزینه کنید. ارزان ترین ال ای دی های بالای۴۰ اینچ بازار هم در برندهای داخلی متعلق به جی پلاس، اسنوا و ایکس ویژن هستند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

ارزان ترین ال ای دی های بازار

راز آسمان پایتخت

یکی از ارزان ترین تلویزیون های ال ای دی بازار متعلق به برند فیلیپس است. این تلویزیون ۴۰ اینچ را با قیمت ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می توانید خریداری کنید.

قیمت تلویزیون جی پلاس ۴۰ اینچ هم حدود ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. برای خرید یک تلویزیون ۵۰ اینچ اسنوا هم باید حدود ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بپردازید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

تلویزیون ۵۵ اینچ ایکس ویژن مدل XT54055 هم با قیمت ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. قیمت تلویزیون ال ای دی ۵۵ اینچ دوو هم حدود ۱۲ میلیون ۷۰۰ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ مدل ال ای دی هوشمند خمیده مدل MU899555 حدود ۳۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. تلویزیون ال جی تی ال دی هوشمند ۶۵ اینچ هم در بازار صوت و تصویر با قیمت ۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

قیمت تلویزیون سونی ۶۵ اینچ مدل ULTRA HD 4K حدود ۶۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

مرتبط با : اسنواال جیسامسونگسونیمادیران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز