ارزان ترین تلویزیون های دوو زیر 10 میلیون تومان در بازار

لست سکند

ارزان ترین تلویزیون دوو موجود در بازار با قیمت 4 میلیون و 200 هزارتومان به فروش می رسد، تلویزیونی با 32 اینچ و مدل H180032 که توسط شرکت دوو ساخته شده است.

به گزارش کاماپرس، اگر شما هم در جست‌وجوی خرید لوازم خانگی از جمله تلویزیون با کیفیت خوب اما با قیمت مناسب هستید، سری به محصولات شرکت دوو بزنید.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که این روزها قصد خرید لوازم خانگی به ویژه تلویزیون را داشته باشید و از قیمت های موجود در بازار تعجب کنید، قیمت هایی که به نظر می رسد طی یکسال گذشته و با کوچ شرکت های معروف تر در صنعت تولید تلویزیون منطقی نیست.

این روزها با تغییر قیمت ارز، تحریم‌ها، محدود شدن واردات کالا و ویروس کرونا، امکان خرید لوازم خانگی با قیمت مناسب، کمی سخت شده است.

قیمت تلویزیون های دوو در بازار

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر در بازار فروش تلویزیون های خانگی، برند دوو تلویزیون هایی با قیمت زیر 10 میلیون تومان هم دارد، به طور مثال ال ای دی های 43 اینچ دوو را می توان با قیمت بین 6 میلیون نیم تا 7 میلیون و نیم خریداری کرد.

قیمتی که نسبت به قیمت آن در سال گذشته گران به نظر می رسد اما نسبت به سایر رقبا و با درنظر گرفتن کیفیت مناسب است.

اگر تمایل دارید که تلویزیونی با اینچ بیشتر و مثلا 49 اینچ داشته باشید، پس می تواند ال ای دی مدل 43k5411 را با قیمت 9 میلیون تومان خریداری کنید.

اما اگر به دنبال ال ای دی بزرگتر و هوشمند هستید که قیمتش بالای 10 میلیون تومان هم نشود، می توانید ال ای دی هوشمند 49 اینچ شرکت دوو را با قیمت 9 میلیون و 800 هزار تومان را خریداری کنید.

در ادامه جدولی از انواع دیگر تلویزیون های زیر 10 میلیون تومان شرکت دوو به روایت اقتصاد آنلاین آمده است، البته در آن چند مورد بالای 10 میلیون تومان هم مشاهده می شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : دوو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز