ارزانترین سرویس مدرسه 1402 را از کجا بگیریم؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از بزرگترین درگیری‌های ذهنی والدین در ابتدای سال تحصیلی انتخاب سرویس مدرسه امن و مطمئن و در عین حال اقتصادی و به صرفه است. حال به نظر می‌رسد شرکت تپسی با ارائه خدمتی جدید و در نظر گرفتن امتیازات خاصی همچون تضمین امنیت، قیمت ارزان و امکان رصد سفر دانش‌آموز توسط والدین نسبت به رفع این دغدغه اقدام کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شرکت تپسی با ارایه خدمتی جدید تحت عنوان “سرویس مدرسه تپسی” نسبت به راه‌اندازی سرویس مدرسه ارزان با تضمین امنیت و اطمینان اقدام کرده است. این خدمت که از ابتدای سال تحصیلی 1403-1402 فعال می‌شود، به والدین این امکان را می‌دهد که به صورت غیرحضوری و در کمترین زمان ممکن، سرویس مدرسه فرزندان خود را رزرو کنند.

بیشتر بخوانید:

راننده ثابت و عدم تغییر آن در طول سال تحصیلی، ارایه سرویس تا 30 درصد ارزان‌تر از سرویس سنتی،  تضمین بازگشت هزینه روزهای تعطیل غیرتقویمی، امکان رصد سفر دانش آموز از سوی والدین و تیم امنیتی تپسی برخی از مهمترین ویژگی‌های سرویس مدرسه تپسی است.

راز آسمان پایتخت

ارائه سرویس مدرسه ارزان

طبق گفته شرکت تپسی، هزینه‌ سرویس مدرسه تپسی حدودا 30 درصد ارزان‌تر از سرویس‌های سنتی است که سیستم قیمت‌گذاری هوشمند، دسترسی به تعداد بالایی از رانندگان مطمئن و مسیریابی و برنامه‌ریزی با کمک هوش مصنوعی به تحقق این کاهش قیمت کمک کرده است.

بازگشت هزینه روزهای تعطیل غیرتقویمی

عدم بازگشت شهریه سرویس در تعطیلی‌های غیر تقویمی از مهمترین مشکلات سرویس مدرسه سنتی است که این دغدغه در طرح جدید تپسی مرتفع شده است. به عبارت دیگر هزینه پرداختی برای رزرو سرویس، در صورت رخداد تعطیلی‌های پیش بینی نشده مثل شرایط نامساعد جوی، آلودگی هوا و غیره، عودت داده می‌شود.

اختصاص رانندگان ثابت و مطمئن به سرویس مدرسه

در سرویس مدرسه تپسی راننده‌ای ثابت برای طول سال تحصیلی به تعدادی دانش‌آموز اختصاص داده می‌شود. قابلیتی که در سرویس‌های معمولی تپسی نیز فراهم نیست.

پروسه انتخاب راننده برای سرویس مدرسه

برای سرویس مدرسه تپسی از رانندگان مجرب، خوش‌سابقه و دارای امتیاز بالا استفاده می‌شود. کلیه رانندگان منتخب، تست‌های مربوط به سرویس مدارس را انجام داده و تاییدیه سلامت دریافت می‌کنند. همچنین فهرست رانندگان برای مراجع ذی‌صلاح ارسال شده و در صورت کسب تاییدیه، رانندگان می‌توانند در سرویس مدرسه تپسی فعالیت کنند.

مشاهده آنلاین و رصد سفر دانش‌آموز

در سرویس مدرسه تپسی والدین می‌توانند موقعیت مکانی دانش‌آموز را به صورت لحظه‌ای و از روی نقشه رصد و پیگیری کنند.

امکان رزرو نوع سرویس و برنامه‌ریزی منعطف

در طرح جدید تپسی، کاربر در زمان ثبت نام می‌تواند نوع سرویس را برای رفت‌وبرگشت، تنها رفت یا تنها برگشت، انتخاب کند. امکانی که در سرویس سنتی محدودیت داشت. همچنین سرویس مدرسه تپسی به والدین این امکان را می‌دهد که گاهی برای برگشت از مدرسه، مقصدی غیر از خانه را انتخاب کنند.

10 گام برای ثبت نام

در ابتدا روی گزینه سرویس مدرسه در صفحه اصلی اپلیکیشن کلیک و سپس مراحل زیر را طی کنید:

  1. وارد کردن شماره موبایل و دریافت کد
  2. درج کد ارسالی
  3. وارد کردن مشخصات دانش‌آموز
  4. تعیین نوع سرویس (رفت و برگشت، تنها رفت یا تنها برگشت)
  5. ثبت نشانی خانه و مبدآ
  6. جستجو درج نام مدرسه مورد نظر
  7. وارد کردن زنگ شروع و پایان و نوع مدرسه
  8. تایید اطلاعات سرویس پیشنهادی
  9. مشاهده و تایید بازه هزینه سرویس
  10. پرداخت هزینه ۹۰۰ هزار تومان اولیه و انجام رزرو

زمانیکه این مراح طی شد، تپسی پس از چند روز هزینه نهایی سرویس را اعلام می‌کند و ثبت‌نام پس از پرداخت هزینه نهایی، قطعی می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : تپسی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز