احتمال 14 میلیونی شدن قیمت سکه

امروز قیمت طلا و سکه مجددا بالا رفت، اما میزان رشد قیمتی آن‌ها کمتر از روز قبل بود. نرخ هر گرم طلای 18 عیار با رشد 0.07 درصدی نسبت به روز قبل، یک میلیون و 320 هزار و 600 تومان شد. قیمت سکه هم در مقایسه با دیروز 5 هزار تومان بالا رفت و به محدوده 13 میلیون و 235 هزار تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تحلیلگران فنی طلا معتقدند که اگر سکه بالای محدوده مقاومتی 13 میلیون و 200 هزار تومانی باقی بماند، خریداران بیشتری وارد بازار شده و نرخ این فلز گرانبها را تا محدوده 14 میلیون تومانی بالا خواهند برد. رشد محدود قیمتی طلا و سکه طی روز جاری به کاهش نرخ اونس مربوط می‌شود. در غیر این صورت نرخ این فلزات گرانبها با رشد فزاینده قیمت دلار، بالاتر می‌رفت.

 

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

البته بعضی معامله گران معتقدند که علت این رشد کاهنده نرخ طلا و سکه به دور دیگر مذاکرات مربوط است. با نزدیک شدن به دور بعدی مذاکرات، انتظار می‌رود که احتیاط در بازار زیاد شده و معامله گران از خریدهای قبلی خود سود گیری کنند.

عقب نشینی نرخ اونس

امروز نرخ اونس با کاهش 0.4 درصدی نسبت به روز قبل، در محدوده هزار و 782 دلاری قرار گرفت. با این حال از نظر فنی، در حال حاضر روند قیمت طلا صعودی به نظر می‌رسد. چون این فلزگرانبها توانسته بالاتر از برخی سطوح کلیدی پشتیبانی باقی بماند. در صورتی که اونس حرکت صعودی قدرتمندی از خود نشان ندهد، این روند معکوس خواهد شد.

اگر نرخ اونس بتواند از محدوده قیمتی هزار و 789 دلاری عبور کند، مسیر برای هزار و 800 دلاری شدن آن هموارتر خواهد شد. در شرایطی که قیمت این فلزگرانبها به مرز هزار و 775 دلاری سقوط کند، کاهش قیمتی آن سرعت خواهد گرفت.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز