اجاره موتور در کیش

لست سکند

جزیره کیش به دلیل داشتن تفریحات متنوع و طبیعتی زیبا و مثال زدنی ، بهترین مکان برای تجربه سفری متفاوت شناخته می‌شود. یه زبان ساده ، کیش تلفیق زیبا و ظریف از همزیستی مسالمت‌آمیز طبیعت و تکنولوژی است و بدون شک می‌تواند یک مقصد عالی و ایده آل برای دوستداران طبیعت و آرامش به حساب بیاید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از کیش استریت، شاید اجاره ماشین در کیش خصوصا انواع خودروهای لوکس و گران قیمت جزیره طرفداران زیادی داشته باشد اما در این میان اجاره موتور در کیش هم بسیار محبوب است و جوانان را به سمت خود جذب می‌کند. قطعا برای گشت و گذار در جزیره و بازدید از جاهای دیدنی کیش، استفاده از هر وسیله نقلیه لذت خاص خودش را به همراه دارد. اجاره موتور در کیش هم از این قاعده مستثنی نبوده و بسیار لذت بخش است . موتور سواری در کیش می‌تواند گشت و گذار در جزیره ، خصوصا در سواحل کیش را هیجان انگیز و دلنشین سازد. استفاده از وسایل نقلیه‌ای چون موتور و دوچرخه یک تجربه بسیار کم نظیر برای افرادی هستند که قرار است تعطیلات یا اوقات فراغت خود را در جزیره ی کیش سپری کنند.

اگر شما مسافر تور کیش هستید یا اینکه تمایل دارید به زودی یک سفر عالی به این جزیره زیبا داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم با اجاره موتور برقی در کیش ، یک سفر مهیج و سرگرم کننده در کیش تجربه کنید و از تمام لحظات لذت ببرید. اجاره موتور در کیش به شما این امکان را می دهد که در حین موتور سواری در مسیرهایی مخصوصی که برای موتور سواران و یا دوچرخه‌ سواران در کیش تعبیه شده است برانید و از زیبایی‌های اطراف هم لذت ببرید. مخصوصا اگر فصل زمستان را برای سفر به کیش انتخاب کرده باشید می‌توانید در حین موتور سواری ، از هوای دلنشین و بهاری جزیره هم بهره ببرید و نوازش نسیم خنک را میان موهایتان حس کنید.

مسافرانی که به جزیره ی کیش می آیند یکی از لذت بخش ترین بخش های سفر را  در موتور سواری در جزیره آفتاب طلایی خلیج فارس  عنوان می کنند. تجربه اجاره موتور در کیش را از دست ندهید و متفاوت تر سفر کنید.

راز آسمان پایتخت

لذت موتور سواری در کیش

اجاره موتور در کیش یکی از محبوب ترین و جذاب ترین تفریحات کیش است و حسابی هم طرفدار دارد. جزیره زیبای کیش با برخورداری از مسیر دوچرخه و موتور اختصاصی، امکان موتور سواری و دوچرخه به صورت کاملا امن را برای مسافرانش فراهم کرده است. به همین دلیل است که موتور سواری در کیش به مسافران و گردشگران به شدت پیشنهاد می‌شود. این روش قطعا تجربه‌ای تازه و هیجان‌انگیز برای مسافران بوده و برای  مدت های مدید در ذهن آنها به یادگار می ماند.

از مهم ترین مزیت‌های اجاره موتور در کیش ، می‌توان به ماهیت طبیعت دوستی آن اشاره کرد. بی صدا بودن انواع موتور و اسکوتر برقی در کنار عدم تولید آلاینده‌های زیست محیطی ، از دلایل طبیعت دوستی این وسیله نقلیه به شمار می رود. تردد با موتور به دلیل عدم تولید صداهای گوشخراش،  هیچ گونه مزاحمتی برای سایر گردشگران ابجاد نمی‌کند و همچنان فضا را آرام نگه می دارد.

این وسیله‌های نقلیه برقی هستند و در نتیجه باعث آلودگی هوا و آلودگی صوتی نمی‌شوند . لازم به ذکر است که این موتورها  شتاب زیادی ندارند که در نتیجه رانندگی با این موتورها، برای مسافران و گردشگران جزیره بسیار کم خطر است.

اگر شما هیچ تجربه‌ای از موتور سواری ندارید اصلا نگران نباشید. شما  می‌توانید نوع سه چرخه آن را امتحان کنید که نسبت به انواع دیگر موتورها بسیار ساده‌تر است و شما و همراهنتان را حسابی سرگرم می کند.
در کل رانندگی با این نوع موتورها بسیار آسان است .چرا که کنترل آنها تنها نیاز به گاز و ترمز دارد و با یک آموزش کوتاه موتور سواری برای گردشگران و مسافران نابلد ، به راحتی امکان پذیر است. کافیست قبل از تحویل موتور بخواهید که کمی از آموزش‌های لازم را در اختیارتان قرار دهند . سپس بدون نگرانی به موتور سواری مشغول شوید و از تمامی لحظات خود لذت ببرید.

لازم به ذکر است که اجاره موتور در کیش هم به شرایط خاصی نیاز دارد. از جمله این شرایط می توان به داشتن حداقل 15 سال سن، پوشیدن کلاه ایمنی، ارائه کارت شناسایی معتبر و رانندگی در مسیرهای مخصوص اشاره کرد. موتور سواری در کیش برای بانوان هم هیچ گونه منعی ندارد و زنان و دختران می‌توانند از این تجربه بهره‌مند شوند و در کنار عزیزانشان حسابی لذت ببرند و تفریح کنند.

شرایط اجاره موتور در کیش

  • داشتن شرایط سنی برای بستن قراداد ( حداقل ۱۵ سال)
  • ارائه کارت شناسایی معتبر به همراه مبلغ ودیعه
  • لزوم رعایت کلیه قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در کیش
  • لزوم استفاده از وسایل ایمنی مانند کلاه ایمنی
  • رانندگی در محل های مخصوص و عدم ورود به جاده
  • رانندگی از منتهی علیه سمت راست
  • صورت بروز هرگونه حادثه ، جبران خسارت بر عهده اجاره گیرنده است.
مرتبط با : کیش استریت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز