اثر بیت کوین بر بازار سایر رمزارزها

بیت کوین-کاماپرس
لست سکند

رشد قیمت بیت کوین و عبور آن از کانال 37 هزار دلاری باعث شده که بسیاری از آدرس‌های دارنده آن در سود قرار بگیرند. براساس گزارش د بلاک، هم اکنون 83 درصد از آدرس‌های دارنده بیت کوین در سود هستند.

به گزارش کاماپرس، قبل از د بلاک، گلس نود اعلام کرده بود که تقریبا 80 درصد آدرس‌های بیت کوین در سود هستند. براساس گزارش جدید د بلاک، حال این عدد نزدیک به سه درصد افزایش پیدا کرده است. با وجود اینکه اکنون اغلب آدرس‌های دارنده بیت کوین در سود هستند، اما معامله گران باید محتاطانه عمل کنند، زیرا این امکان وجود دارد که برخی مشتریان مایل به ذخیره سازی همین میزان سود باشند و بیت کوین خود را بفروشند. همین اقدام شاید باعث فشار فروش شود و اصلاح نرخ رمزارز مذکور را به دنبال داشته باشد.

در این گزارش، اثر بازار بیت کوین بر آلت کوین­ها یعنی سایر رمزارزها به جز بیت کوین بررسی شده است.

تداوم رشد بیت کوین باعث رونق سایر رمزارزها (آلت کوین ­ها) می‌شود

رشد قیمت بیت کوین روی بازار کریپتو (ارزهای دیجیتال) اثرگذار است. برخی پیش بینی می‌کنند که به زودی نرخ آلت کوین‌ها در مدار صعودی قرار خواهد گرفت. به تازگی یکی از تحلیلگران ارز دیجیتال، در صفحه پلتفرم ایکس خود اعلام کرده که هنوز رشد واقعی آلت کوین‌ها آغاز نشده است. “مگز” بیان کرده که روند فعلی بازار، الگوهای مشاهده شده در سال 2020 را منعکس می‌کند. منظور مگز، جهش بزرگ بازار در سال 2020 است که در آن رمزارزها در مدار رشد حقیقی قرار گرفتند.

بیت کوین-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

معامله گران دقت کنند!

مگز معتقد است در حال حاضر فنر قیمت‌ها در حال جمع شدن است و از لحاظ تاریخی، چنین رخدادی، به‌­ویژه اگر با شکست قیمت‌های بالاتر همراه شود، بیانگر یک روند صعودی است. با وجود تمام پیش­بینی‌ها و احتمال رشد قیمتی، احتیاط باید بنای اصلی معاملات رمزارزی قرار گیرد، زیرا امکان شکست قیمتی یا هر اتفاق دیگری دور از انتظار نیست.

معرفی بهترین صرافی ایرانی برای معامله رمزارزها

در صورتی که مایل به معامله رمزارزها یا اطلاع از قیمت روز بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری هستید، باید به وبسایت­‌های معتبر مراجعه کنید. ایرانیان با وجود تحریم‌ها نیز امکان مشاهده قیمت روز بیت کوین و آلت کوین‌ها و معامله آن را دارند. «بیت پین» بستری فراهم کرده که معامله‌گران با خیال راحت به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازند.

بیت پین توانسته با فراهم کردن بستر امن معاملاتی، نظر معامله­‌گران ایرانی زیادی را به خود جلب کند. این صرافی گذشته از فراهم کردن امکان معامله انواع ارزهای دیجیتال لیست شده و امکان مشاهده قیمت روز بیت کوین و دیگر رمزارزها، اطلاعات روز کریپتو را نیز در اختیار کاربران می‌گذارد.

افرادی که مایل به استفاده از خدمات معاملاتی این صرافی هستند، کافی است در این درگاه ثبت نام کرده و فرآیند احراز هویت را پشت سر بگذارند. اگر در حین ثبت نام مشکلی به وجود نیاید، افراد می‌توانند با شارژ کیف پول خود به خرید و فروش ارزهای دیجیتال لیست شده در این درگاه بپردازند. در صورت بروز مشکل در حین فرآیند ثبت نام یا معاملات نیز تیم پشتیبانی بیت پین همراه معامله‌­گران خواهد بود تا در کمترین زمان ممکن مشکلات رفع شود.

انتهای پیام

مرتبط با : بیت پین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز