اتفاق مشکوک در بیمارستان‌ ها/ سودجویی به قیمت جان بیمار

تور لحظه آخری-کاماپرس

دبیر انجمن علمی جراحان پلاستیک و زیبایی با انتقاد از وضعیت برخی بیمارستان‌ها، گفت: متاسفانه در مواردی بیمارستان‌ها اتاق عمل را برای انجام عمل‌های زیبایی به افراد غیرمتخصص و سودجود اجاره می‌دهند.

به گزارش کاماپرس، دکتر علیرضا صابری با اعلام این مطلب اضافه کرد: چند مورد این مساله نیز اخیرا رخ داده که خوشبختانه با نظارت دقیق و شناسایی به موقع برخورد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آمار این موارد محدود است، نسبت به افزایش و تکرار آن ابراز نگرانی کرد.

بیشتر بخوانید:

ایران؛ پایتخت جراحی بینی جهان

به گزارش خبر آنلاین، دکتر صابری با اشاره به افزایش تمایل مردم برای انجام عمل‌های زیبایی، بیان کرد: آمار عمل زیبایی بینی نسبت به سایر عمل‌های زیبایی در ایران بالاتر است و بعد از آن عمل لیفت صورت، تزریق چربی‌های صورت و پلک فوقانی و تحتانی قرار دارند.

راز آسمان پایتخت

وی با بیان اینکه بیشترین عمل بینی جهان در ایران انجام می‌شود، گفت: به همین دلیل ایران به پایتخت بینی جهان معروف است.

دبیر انجمن علمی جراحان پلاستیک و زیبایی با اشاره به سایر آمار مرتبط با عمل‌های زیبایی، گفت: از هر ۱۰۰ مراجعه کننده ۳۰ نفر به عمل نیاز داشته و ۳۰ نفر دیگر واقعاً نیازی به عمل نداشته و تنها به‌ خاطر چشم و هم‌چشمی عمل می‌کنند. ۴۰ درصد باقیمانده هم بینابین این دو گروه قرار دارند.

صابری در پایان ارزان بودن هزینه جراحی زیبایی و دسترسی آسان به افراد غیرمتخصص را عاملی برای افزایش آمار متقاضان جراحی‌های زیبایی دانست و گفت: نظارت دقیق بر خدمات و اصلاح تعرفه‌های جراحی می‌تواند به رفع این مشکل کمک کند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز