آیپد از دور تولید خارج شد!

شب گذشته شرکت اپل به طور رسمی از توقف تولید انواع آیپد خبر داد. محصول مذکور یکی از تولیدات قابل توجه مجموعه اپل محسوب می‌شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، زمزمه توقف تولیدات آیپد اپل از سال گذشته وجود داشت، تا اینکه شب قبل این شرکت به طور رسمی از عدم تولید این محصول خبر داد. ضمن اینکه شرکت اپل سال قبل برای مدت محدودی تولید این محصول و آیفون را متوقف کرد. این توقف تولید به نبود قطعات مورد نیاز این محصولات مربوط می‌شد. این اتفاق برای اولین بار در ده سال گذشته رخ داد. نبود قطعات مورد نیاز برای تولید محصولات مذکور به همه گیری ویروس کرونا و قرار گرفتن شرکت‌های چینی در لیست سیاه مربوط می‌شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

اما در حال حاضر شرکت اپل به طور کلی این محصول را از خط تولید خود حذف کرده است. سال 1393 بحرانی برای تولید آیپدمینی به وجود آمد. به گفته مجموعه اپل، علت اصلی این بحران به عدم سفارش تولید ماژول‌های جدید برای تولیدکنندگان در شرق آسیا مربوط می‌شد. در آن زمان فروش آیپدهای تولیدی با کاهش زیادی روبرو شده بود.

آیپد چیست؟

آیپد نوعی یارانه لوحی است که شرکت اپل طراحی، توسعه و عرضه آن را برعهده داشت. این محصول شرکت اپل دارای سه زیرمجموعه مینی، ایر و پرو بود. آخرین مدل آیپدمینی، نسل ششم است که 24 سپتامبر 2021 عرضه شد و اکنون هم در بازار موجود است. محصول نهایی آیپدایر، نسل چهارم آن است که بیست و سوم اکتبر 2021 به بازار عرضه شد. سری نهایی آیپدپرو هم نسل پنجم آن است که بیست و یکم مه 2021 به بازار وارد شده و اکنون هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

مرتبط با : اپل
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز