آیفون 20 میلیونی بخریم یا نه؟

خرید آیفون 20 میلیونی شائبه دار است-کاماپرس

سال گذشته و همزمان با اعلام ممنوعیت واردات آیفون ۱۴ و مدل‌های پس از آن، بازار خرید و فروش آیفون‌های کپی داغ شد تا جایی که اخیرا این گوشی‌ها با قیمت 20 میلیون تومان در فضای مجازی معامله می‌شوند.

به گزارش کاماپرس، طبق بررسی‌ها، اخیرا در فضای مجازی برخی شرکت‌ها گوشی و لوازم جانبی برند اپل را با قیمتی بسیار کمتر از قیمت اصلی آن به فروش می‌رسانند، اما کارشناسان تاکید دارند که شهروندان علاقمند به تهیه آیفون به این موضوع شائبه‌دار توجه کنند و گول این روش‌های کلاهبرداری را نخورند.

متاسفانه به دلیل محبوبیت بالای برند اپل، برخی افراد سرشناس نیز در فضای مجازی بر روی این گوشی‌ها و لوازم جانبی آن تبلیغات انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

درباره جزئیات این موضوع اینطور مطرح شده که اگرچه ممکن است در ابتدا یک کسب و کار برای تبلیغ و توسعه خود تعدادی آیفون را با تخفیف‌های ۲۰ درصدی به فروش برساند که البته جلوی فعالیت برخی از این دست اقدامات گرفته شده است. اما همچنان برخی شرکت‌ها برای توسعه کسب و کار خود این کار را انجام می‌دهند، به گونه‌ای که اخیرا از سوی برخی شرکت‌ها، آیفون ۱۳ با قیمت ۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد که تفاوت بسیار بالایی با رقم و قیمت واقعی دارد.

راز آسمان پایتخت

شگرد و ترفند این شرکت‌ها به این صورت است که در ابتدا قیمت محصول را حدود ۲۶ میلیون تومان با زمان تحویل ۳۵ روزه اعلام می‌کنند و پنج شنبه‌ها را  هم از روز کاری حذف می‌کنند. سپس با گذشت زمان تحویل و دیرکرد و در پی اعتراض سفارش دهندگان، ثبت سفارش را متوقف می‌کنند.

به نقل از ایسنا، این موارد همگی نشانه‌ای از کلاهبرداری و شائبه‌دار بودن این روش‌هاست و  در این میان سوالی که مطرح می‌شود این است که این قبیل شرکت‌ها چگونه گوشی آیفون را ارزان‌تر از خود شرکت اپل می‌فروشند؟

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز