آلمان از مرگبارترین تانک جنگی رونمایی کرد (ویدیو)

لست سکند

کا اف 51 پنتر یک تانک جنگی جدید آلمانی است که در پاسخ به رونمایی از نسل جدید تانک های روسی آرماتا توسعه یافته است و از تجهیزات بسیار پیشرفته ای بهره می برد. در واقع، طرح توسعه تانک کا اف 51 پنتر از سال  2016 به صورت محرمانه آغاز شد و در سال 2022 در معرض دید عموم گذاشته شد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که تانک کا اف 51 پنتر را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، تانک کا اف 51 پنتر به یک قبضه توپ از نسل جدید Rh-130 L52 مجهز شده است که در مقایسه با توپ قدیمی تر 50% برد موثر بیشتری دارد. این توپ جدید به صورت خودکار گلوله گذاری می شود و به این ترتیب تانک به خدمه کمتری نیاز دارد.

تانک کا اف 51 پنتر به یک قبضه مسلسل 12.7 میلی متری مجهز است و یک مسلسل 7.62 میلی متری نیز روی آن تعبیه شده است که می تواند هلی کوپترها و پهپادهایی که در ارتفاع پایین پرواز می کنند را هدف قرار بدهد.

راز آسمان پایتخت

تانک کا اف 51 پنتر دارای سه خدمه است: فرمانده، تیرانداز و راننده. این تانک به لطف برخورداری از سیستم گلوله گذاری خودکار نیازی به یک نیروی اضافی که گلوله ها را در توپ بگذارد ندارد ولی یک جای اضافی برای زمانی که به یک کارشناس دیگر نیاز باشد در نظر گرفته شده است. فرد چهارم می تواند اپراتور یک پهپاد باشد و آن را از داخل تانک کنترل کند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز