آخرین قیمت آپارتمان 90 متری در ازگل

ازگل محله‌ای در شمال شرق تهران و در مجاورت کوهپایه‌های البرز قرار گرفته است. این محله در منطقه 1 شهرداری تهران واقع شده و با محله‌هایی چون اقدسیه، آراج، لویزان، آجودانیه و شهرک شهید محلاتی همسایه است. این محله با وجود مراکز خرید، مراکز تفریحی، تجاری، آموزشی و … محله مناسبی برای سکونت است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس قیمت آپارتمان 90 متری در ازگل را بررسی می‌کند.

* واحدی 90 متری با دو اتاق خواب 10 میلیارد و 700 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه چهارم یک ساختمان مجهز به آسانسور قرار دارد. پارکینگ و انباری از دیگر امکانات این خانه هستند. سال ساخت بنا 1392 است.

* واحدی 90 متری در محله ازگل با قیمت 11 میلیارد و 500 میلیون تومان به فروش می‌رسد. واحد دو خوابه بوده و در سال 1397 ساخته شده است. این واحد که در طبقه سوم قرار دارد، مجهز به آسانسور است. وجود انباری و پارکینگ دیگر ویژگی‌های مثبت این خانه هستند.

راز آسمان پایتخت

* واحدی در طبقه سوم یک آپارتمان پنج طبقه با قیمت 11 میلیارد و 800 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این خانه دارای دو اتاق خواب بوده و در سال 1397 ساخته شده است. آسانسور، پارکینگ و انباری از دیگر امکانات این آپارتمان هستند.

بیشتر بخوانید:

* یک واحد نوساز که در سال 1400 ساخته شده 14 میلیارد و 400 میلیون تومان در محله ازگل قیمت‌گذاری شده است. این واحد 90 متری دارای دو اتاق خواب است و در طبقه چهارم ساختمان مجهز به آسانسور قرار دارد. این خانه مجهز به انباری و پارکینگ است.

* یک واحد 90 متری دو خوابه با قیمت 17 میلیارد و 100 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه 12 یک برج واقع شده است. این خانه مجهز به آسانسور، انباری و پارکینگ است. سال ساخت خانه 1398 است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز