آخرین قیمت آپارتمان 70 متری در شهرک غرب + بررسی بازار مسکن منطقه 2

آخرین قیمت آپارتمان 70 و 80 متری در شهرک غرب-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

بر اساس تازه‌‌‌ترین تحقیقات میدانی در بازار مسکن منطقه دو، در حالی که برخی فایل‌‌‌های این منطقه با متوسط قیمت کمتر از ۸۰ میلیون تومان به ازای هر مترمربع به بازار مسکن عرضه شده، در محله‌‌‌های لوکس‌‌‌تر، این سطح قیمتی به ازای هر مترمربع تا 200 میلیون تومان نیز می‌رسد.

به گزارش کاماپرس، منطقه دو شهر تهران از یکسو محل عرضه واحدهای مسکونی مصرفی و معمولی در محلات ارزان‌‌‌تر و از سوی دیگر محل عرضه آپارتمان‌‌‌های لوکس در محلات گران‌‌‌تر است، به همین دلیل بازه متنوعی از بهای خرید آپارتمان را در خود جای داده است.

آخرین قیمت آپارتمان 70 و 80 متری در شهرک غرب-کاماپرس

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان‌ 70 و 80 متری در شهرک غرب را به عنوان یکی از معروف‌ترین محلات منطقه 2 تهران معرفی می‌کند.

قیمت آپارتمان 70 متری یک خواب

قیمت یک واحد آپارتمان 70 متری یک خواب در شهرک غرب 15 میلیارد و 350 میلیون تومان تعیین شده است. این واحد خوش نقشه در طبقه اول یک ساختمان هفت طبقه قرار دارد. این ساختمان از دسترسی محلی خوبی برخوردار بوده و به ایستگاه مترو و ایستگاه اتوبوس نزدیک است. آپارتمان ذکر شده ساخت 1400 بوده و از امکاناتی چون پارکینگ، آسانسور، انباری، سالن اجتماعات، لابی و سرایدار مقیم بهره می‌برد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

قیمت آپارتمان 70 متری فول امکانات

یک واحد آپارتمان 70 متری فول امکانات در شهرک غرب به فروش گذاشته شده و 12 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان در سال 1396 ساخته شده و در طبقه دوم یک ساختمان هفت طبقه قرار گرفته است. این آپارتمان دارای دو لاین اسانسور بار و نفر، انباری و پارکینگ است. برخورداری  از سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی، تراس گاردن همراه با الاچیق، سالن اجتماعات، لابی و لابی من از مزایای این آپارتمان محسوب می‌شود.

قیمت آپارتمان 70 متری دو خواب

یک آپارتمان 70 متری دو خواب در شهرک غرب با قیمت 9 میلیارد و 695 میلیون تومان فروخته می‌شود. این واحد بازسازی شده ساخت 1387 بوده و در طبقه چهارم ساختمانی کم رفت و آمد و آرام وقع شده است. این آپارتمان بسیار خوش نقشه و کاملا نورگیر است. همچنین امکاناتی چون پارکینگ، انباری، آسانسور و سرایدار مقیم دارد.

قیمت آپارتمان 80 متری دو خواب

یک آپارتمان 80 متری دو خواب در شهرک غرب 11 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان ساخت 1386 به تازگی نوسازی شده و از سالن پرده خور، کابینت‌های جدید و کمد دیواری‌های بزرگ برخوردار است. واحد مد نظر دارای پارکینگ، آسانسور و انباری بوده و در طبقه اول ساختمان قرار دارد.

آپارتمان 80 متری نورگیر

یک واحد آپارتمان 80 متری نورگیر در شهرک غرب با قیمت 10 میلیارد و 600 میلیون تومان فروخته می‌شود. این واحد در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد و دارای دو اتاق خواب بزرگ است. ساخت این آپارتمان مربوط به سال 1387 بوده، اما در حال حاضر با نوسازی کامل به مشتری تحویل داده می‌شود. برخورداری از انباری، پارکینگ، سالن پرده خور، حیاط مشجر و دسترسی محلی خوب از مزایای این آپارتمان به شمار می‌رود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز