آئودی A8 مدل 2024 ؛ یک سدان لوکس و قدرتمند اروپایی

تور لحظه آخری-کاماپرس

وقتی صحبت از خودروهای جذاب، قدرتمند و با فناوری بالا به میان می‌آید، دشوار است که سدان‌های خاص اروپایی مانند آئودی A8 مدل 2024 را به حساب نیاوریم. این سدان لوکس حتی در بازار آمریکا که تمرکز خریداران بیشتر بر روی پیکاپ‌ها و شاسی‌بلندهاست نیز جزو گزینه‌های پرطرفدار به شما می‌آید و فروش خوبی را تجربه می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، آئودی A8 مدل 2024 در یک سگمنت بسیار رقابتی قرار گرفته و رقبایی مانند بی ام و سری 7 و مرسدس بنز کلاس S را پیش روی خودش دارد، با این حال مشتریان زیادی جذب آن می‌شوند و شخصیت و ارزش آن را می‌ستایند.

از آن جاکه آئودی A8 به تازگی فیس لیفت شده، در مدل 2024 تغییرات اندکی روی آن انجام گرفته است. از تجهیزات این سدان لوکس می‌توان به صندلی‌های برقی جلو با قابلیت حرکت در 22 جهت، گرمکن صندلی‌های جلو، کنترل آب و هوای چهار نقطه‌ای، شیشه‌های برقی عقب به همراه آفتابگیر، درهای وکیومی، نورپردازی ال ای دی داخل کابین، دو درگاه یو اس بی، شارژر وایرلس، سیستم صوتی Bang & Olufsen به همراه 17 بلندگو و سقف پانورامای برقی اشاره کرد.

تأمین نیروی پیشران آئودی A8 مدل 2024 بر عهده یک موتور شش سیلندر 3.0 لیتری توربو گذاشته شده است که 335 اسب بخار نیرو و 500 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این میزان نیرو و گشتاور از طریق یک گیربکس هشت دنده اتوماتیک که تعویض دنده‌هایی نرم و به جا دارد به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.

راز آسمان پایتخت

آئودی A8 مدل 2024 می‌تواند ظرف 5.6 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر تا 210 کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد. البته حداکثر سرعت به صورت الکترونیکی تا این میزان محدود شده است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : آئودی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز