سهام عدالت خود را چگونه آزاد کنیم؟

لست سکند

با ابلاغیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر موافقت با درخواست رییس‌جمهوری برای آزادسازی سهام عدالت، اکنون این پرسش در میان بسیاری از مردم مطرح است که چگونه باید سهام عدالت خود را آزاد کنند و اختیار آن را به دست بگیرند؟

به گزارش  کاماپرس، شب گذشته آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی با صدور ابلاغیه‌ای با آزادسازی سهام عدالت از سوی دولت و واگذاری اختیار آن به مردم و دارندگان این سهام موافقت کردند.

پیش از این پیشنهاد آزادسازی این سهام از سوی دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری مطرح شده بود و اکنون با موافقت مقام معظم رهبری این پیشنهاد اجرایی خواهد شد.

علیرضا صالح رئیس سازمان خصوصی سازی درباره نحوه آزادسازی این سهام به خبر رادیو گفت: متقاضیان – افرادی که پیش از این سهام عدالت به آنها تعلق گرفته است – می‌توانند با مراجعه به سامانه الکترونیکی سهام عدالت به آدرس www.samanese.ir و با وارد کردن کد ملی خود در این سامانه، مدیریت سهام  خود را از اختیار دولت خارج کرده و به دست بگیرند.

مطالب مهم را از دست ندهید 

راز آسمان پایتخت

توصیه مهم به متقاضیان آزادسازی سهام عدالت

وی تصریح کرد: این سهام بعد از آزادسازی قابل معامله در بازار بورس است اما به مالکان سهام عدالت توصیه می کنیم در صورتی که درباره بازار بورس و سهام اطلاعات کافی ندارند از در اختیار گرفتن سهام عدالتی که به آنها تعلق دارد، خودداری کنند.

درباره بازار بورس بیشتر بخوانید:

شایان ذکر است در حال حاضر سامانه سهام عدالت هنوز امکان آزادسازی این سهام از سوی متقاضیان را فراهم نکرده و با ورود به این سامانه پیامی به این مضمون مشاهده می شود:  با توجه به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر آزادسازی سهام عدالت، سامانه در حال انجام تغییرات لازم برای اجرای فرمان معظم له می‌باشد و تا ساعاتی دیگر قابل بهره‌برداری می ‌گردد.

سهام عدالت از طرح های اقتصادی جنجال برانگیز دولت نهم و دهم بود که موافقان و منتقدان فراوانی داشت و  اقشار فرودست و آسیب پذیر جامعه امید فراوانی به بازتوزیع بخشی از ثروت ملی از طریق این سهام داشتند اما تاکنون نتیجه مورد انتظار آنها از این سهام به دست نیامده است.

انتهای پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “سهام عدالت خود را چگونه آزاد کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز