10 موتورسیکلت برتر جهان در سال 2022

لست سکند

طی یکی دو سال اخیر به دلیل اپیدمی کرونا عرضه موتورسیکلت در بسیاری از نمایشگاه‌های بزرگ دنیا کنسل شد. به همین دلیل ورود محصولات جدید به بازار توسط شرکت‌های بزرگ موتورسیکلت سازی به تعویق افتاد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو و حمل‌و‌نقل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس تولیدکنندگان از این فرصت برای افزایش کیفیت و بهبود طراحی محصولات خود بهره بردند و در سال میلادی جاری موتورسیکلت‌های باکیفیت‌تری روانه بازار کردند. اگر به‌دنبال خرید بهترین موتورسیکلت برای ماجراجویی هستید با این گزارش کاماپرس همراه شوید و با 10موتورسیکلت برتر جهان در سال 2022 آشنا شوید.

با موتور سیکلت های برتر جهان آشنا شوید

در سال 2022 بهترین موتورسیکلت‌ها روانه بازار شده‌اند. دوچرخه‌های تازه وارد هم از نظر قدرت و هم از نظر طراحی نسبت به موتورسیکلت‌های نسل قدیم بهینه‌تر شده‌اند. موتورسیکلت‌های برتر جهان در سال2022 از سیستم‌های الکترونیکی پیشرفته و کاملا مدرن برخوردار هستند. همچنین از نظر ایمنی و راحتی نیز در جایگاه بالاتری قرار دارند. ‌

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به گزارش کاماپرس و با استناد به منابع خبری معتبر 10 موتور سیکلت برتر سال 2022 به شرح زیر هستند:

1.     موتورسیکلت رویال انفیلد 350

موتورسیکلت رویال انفیلد 350 یکی از برترین مورتوسیکلت‌های سبک رزمناو سال 2022 به‌شمار می‌رود. این محصول مجهز به یک موتور کم حجم با اسب بخار کم است.

به‌همین دلیل عملکرد ایده‌آلی دارد و عوامل محدود کننده سرعت در آن به‌چشم نمی‌خورد.همچنین موتورسیکلت  رویال اینفیلد 350 قیمت بسیار مناسبی نسبت به امکاناتی که ارئه می‌دهد دارد.

2.     موتورسیکلت تریومف ترایدنت 660

موتورسیکلت تریومف ترایدنت 660  یک نوع دوچرخه به سبک خیابانی بوده و مجهز به یک موتور 3 سیلندر خطی با گشتاور خطی است.

این مدل موتورسیکلت قیمت بسیار مناسی دارد و قدرت خرید آن  با صرف هزینه‌ای معقول برای علاقمندان به موتورسواری فراهم است. موتورسیکلت تریومف ترایدنت 660 فرصت کسب تجربه‌ سواری‌های پویا و هیجانی را برای سوارکاران حرفه‌ای به ارمغان دارد.

3.     موتورسیکلت یاماها تنر 700

موتورسیکلت یاماها تنر 700 جزو دوچرخه‎‌های ماجراجو است و طراحی ظاهری ایده‎‌‌الی دارد. این محصول مجهز به موتوری با گشتاور خطی و توان جابجایی متوسط است. تنر 700 یاماها فوق‌العاده چابک و راحت بوده و امکان فرمان‌پذیری مطمئن و بسیار خوبی در مسیرهای آسفالت و خاکی دارد.

4.     موتورسیکلت ادونچر کی تی ام 890

موتورسیکلت ادونچر کی تی ام 890 مجهز به یک موتور 889 سی‌سی  با گشتاور خطی جامد و اسب بخار 105 است. این محصول اتریشی مصرف سوخت بسیار پایینی دارد و برای سواری درهر نوع جاده‌ای در مسیرهای طولانی بسیار مناسب است.

5.     موتورسیکلت 5. BMW R 1250 GS 2022

این مدل موتورسیکلت شرکت BMW جزو دوچرخه‌های غول مشترک آلمان بوده و جابجایی بزرگی دارد. این محصول در کنار مصرف سوخت کم دوستار محیط زیست نیز است. زیرا آلایندگی بسیار کمی دارد و مجموعه‌ای از حالت‌های سوارکاری را ارائه می‌دهد.

6.     موتورسیکلت آپریلا آر اس 660

موتورسیکلت آپریلا آر اس 660 یکی از بهترین گزینه‌ها برای شرکت در پیست مسابقات آخر هفته است.  این محصول ایتالیایی آیرودینامیک زیرک و طراحی بسیار زیبایی دارد.

موتور آپریلا آر اس 660 حتی در سرعت‌های بسیار بالا نیز ایمنی سرنشین را حفظ می‌کند و وزرن میان‌رده‌ای دارد. به عبارت دیگر توازن وزن و سرعت به هوشمندانه‌ترین شکل ممکن در این وسیله‌ نقلیه رعایت شده است.

7.     موتورسیکلت کاوازاکی Z H2 2022

کاوازاکی Z H2 2022 یک وسیله نقلیه بسیار قدرتمند است و طراحی جذاب و هیجان‌انگیزی دارد. این موتورسیکلت رده‌بالا به طیف گسترده‌ای از امکانات متنوع مجهز است.

8.     موتورسیکلت DUCATI MULTISTRADA V4

دوکاتی MULTISTRADA V4 یک نوع موتورسیکلت همه‌کاره به‌شمار می‌رود. محصول فوق یک موتور بسیار قدرتمند با حجم عظیم 1158 سی‌سی دارد. این مدل برند دوکاتی اولین موتور سیکلتی است که به فناوری کروز هدایت شونده مجهز است.

9.     موتورسیکلت 2022 صفر SR/S

موتور سیکلت  2022 صفر SR/S یک نوع دوچرخه برقی سبک ورشی است که سازگاری بالایی با محیط زیست دارد. موتورسیکلت اسپرت 2022 صفر SR/S دارای آرگونومی بسیار خوبی است و می‌توان از آن هم برای سواری در سطح شهر و هم شرکت در مسابقات سرعتی اطراف پیس استفاده کرد.

10.     موتورسیکلت هارلی دیویدسون پان آمریکا 1250

هارلی دیویدسون پان آمریکا 1250 اولین دوچرخه ماجراجوی هارلی دیوید سون است. این موتورسیکلت سبک وزن ماجراجو، برای دوچرخه‌سواران حرفه‌ای تجربه‌ای کاملا متفاوت را به ارمغان دارد.

زیرا سبک طراحی آن به نحوی صورت گرفته است که راحتی دوچرخه‌های HD سنتی با گشتاور و قدرت دوچرخه‌های ماجراجو ادغام شده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز