۵ کلبه زمستانی در شمال برای تعطیلات بهمن ماه

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از تفریحات جذاب فصل زمستان، مسافرت به شهرهای شمالی کشور و لذت بردن از مناظر بی‌بدیل آن است. در میان بسیاری از شهرها و مقاصد موجود در شمال ایران، نقاط خاصی به دلیل جذابیت منحصربه‌فرد و محیط‌های آرام خود شناخته‌شده‌تر هستند و آن‌ها را برای یک سفر زمستانی عالی مناسب می‌سازد. شهرهای مسحورکننده شمالی و شمال غربی ایران هر کدام با جذابیت خاص خود چشم‌اندازی از مقاصد مسافرتی را ایجاد می‌کنند که شایسته کاوش و نظاره هستند.

کاماپرس در این گزارش، ۵ کلبه زمستانی در شمال ایران برای اقامت در تعطیلات بهمن ماه را معرفی می‌کند.

1-کلبه زمستانی در رامسر

رامسر در میان جنگل‌های سرسبز رشته‌کوه‌های البرز و دریای خزر، اقامتگاه‌های کلبه‌ای دنج و متنوعی را ارائه می‌دهد. کلبه‌های رامسر که به‌خاطر چشمه‌های آب گرم درمانی و مناظر سرسبزش معروفند، به‌عنوان پایگاهی عالی برای اقامتی به یادماندنی محسوب می‌شوند. در بهمن ماه با اقامت در این کلبه‌ها می‌توانید از زیبایی‌های طبیعی لذت برده و یا با نوشیدن یک فنجان چای محلی داغ در کنار شومینه درحالی‌که نسیم خنک دریا از بیرون می‌وزد، اقامتی دلچسب برای خود فراهم آورید.

کلبه زمستانی در رامسر

2-کلبه زمستانی در شهرستان نور

در امتداد سواحل آرام دریای خزر، شهرستان نور نقطه‌ای زیبا و پر از جاذبه‌های طبیعی به شمار می‌رود که در میان طبیعت شگفت‌انگیز شمال کشور قرار گرفته است. کلبه‌های زمستانی در نور اغلب دارای معماری چوبی سنتی با امکانات مدرن هستند و اقامتی معتبر و راحت را تضمین می‌کنند. نزدیکی نور به دریا و جنگل برای کسانی که به دنبال ترکیب آرامش همراه با ماجراجویی‌اند، بسیار ایده‌آل است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

3-کلبه زمستانی در نوشهر

در شهر نوشهر، تجربه اقامتی زمستانی با چشم‌اندازی از بندر شلوغ و کیلومترها باغ‌ و مناظر طبیعی، مسافران بسیاری را به خود جذب می‌کند. کلبه‌های زمستانی این شهر اغلب منظره‌ای زیبا از بندر دارند که به مهمانان اجازه می‌دهد تا زیبایی‌های آن را از اتاق نشیمن دنج کلبه خود تماشا کنند و تجربه یک سفر دلنشین و فراموش‌نشدنی را در این اقامتگاه‌ها داشته باشند.

کلبه زمستانی در نوشهر

4-کلبه زمستانی در چالوس

چالوس شهری دیدنی است که به‌عنوان دروازه ورود به مناطق مخصوص ورزش‌های زمستانی شمال ایران شناخته شده است. کلبه‌های این شهر به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که هم برای ورزشکارانی که به پیست‌های اسکی می‌روند و هم برای کسانی که مایل به استراحتی آرام همراه با تماشای مناظر کوهستانی و هوای مطبوع زمستانی هستند، مناسب باشد. شما می‌توانید با سکونت در این کلبه‌ها از آرامش و زیبایی طبیعی چالوس استفاده کنید.

کلبه زمستانی در چالوس

5-کلبه زمستانی در ماسوله

روستای تاریخی ماسوله که به‌خاطر معماری پلکانی و کوه های پوشیده از مه معروف است، تجربه‌های بی‌نظیری از اقامت در کلبه را در فصل زمستان ارائه می‌دهد. درحالی‌که زمستان در ماسوله می‌تواند بسیار سرد باشد، کلبه‌های سنگی با اجاق‌های هیزمی و منسوجات پشمی ضخیم، سفری خلوت و خانگی را فراهم می‌کند و برای کسانی که به دنبال تجربه زندگی روستایی و سنتی همراه با آسایش هستند، بسیار مناسب است.

کلبه زمستانی در ماسوله

شایان ذکر است که برای جستجو و اطلاع از شرایط این کلبه‌های جذاب زمستانی می‌توانید سری به وبسایت‌های اجاره اقامتگاه همچون هوسا و جاباما بزنید.

انتهای پیام

مرتبط با : جاباماهومسا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز