۵ نرم‌ کننده مو پرفروش زیر ۵۰۰ هزار تومان

نرم‌ کننده مو

داشتن موهای شاداب و سالم، در کنار شامپوی مناسب، با انتخاب یک نرم‌کننده مو ایده‌آل کامل می‌شود. ویژگی‌هایی نظیر وجود عصاره‌های گیاهی طبیعی و عناصر مغذی در محصولات نرم کننده و حالت‌دهنده‌ به اثربخشی بیشتر آن‌ها کمک می‌کند. ترکیبات این نرم‌کننده‌ها از روغن‌های ضروری و عصاره‌های گیاهی گرفته تا ویتامین‌های مختلف، برای تقویت و شادابی مو بسیار ضروری هستند. هم‌چنین این نرم‌کننده‌ها طیفی از فواید مانند هیدراتاسیون، ترمیم و کنترل‌پذیری را در مو افزایش می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش، ۵ نرم‌کننده مو با رنج قیمتی زیر ۵۰۰ هزار تومان را معرفی می‌کند.

1-نرم‌ کننده مو بیومونتی Biomonti

نرم‌کننده مو Biomonti یک محلول همه‌کاره مناسب برای انواع مو‌ها به شمار می‌رود. این نرم‌کننده سرشار از کراتین و روغن آووکادو بوده که با ریزش مو مبارزه می‌کند و درعین‌حال به‌شدت موها را آبرسانی و نرم می‌کند. فرمولاسیون مغذی این نرم‌کننده باعث درخشندگی فوق‌العاده، ترمیم آسیب و جلوگیری از وز شدن می‌شود. علاوه بر این نرم‌کننده مو بیومونتی بدون سولفات، پارابن و کلرید سدیم بوده و مراقبتی ملایم و ایمن از مو را تضمین می‌کند. این نرم‌کننده نیازهای مختلف مو را برآورده ساخته و موها را قوی‌تر، مرطوب‌تر و به‌وضوح سالم‌تر می‌کند. قیمت این محصول 350 هزار تومان است.

نرم‌کننده مو بیومونتی Biomonti

2-نرم‌ کننده مو سایوس مدل Pure Smooth

این نرم‌کننده یک فرمول همه‌کاره مناسب برای انواع مو، دارای سیلیکون، پارابن، روغن معدنی و محلول بدون رنگ است. هم‌چنین استفاده مداوم از آن باعث تقویت، تغذیه و درخشندگی فوری مو شده و منجر به افزایش رطوبت آن می‌شود. علاوه بر آن موها را برای شانه‌شدن بهتر نیز آماده می‌کند. این نرم‌کننده مورد تأیید متخصصین پوست است و برای استفاده روزانه هم انتخاب مناسبی به حساب می‌آید. این محصول 250 هزار تومان قیمت دارد.

راز آسمان پایتخت

نرم‌کننده مو سایوس مدل Pure Smooth

3-نرم‌ کننده مو بدون سولفات کراتینه OGX

نرم‌کننده مو بدون سولفات کراتین OGX، مناسب برای انواع مو، از قدرت کراتین و روغن آرگان برای تقویت، ترمیم و جلوگیری از موخوره استفاده می‌کند. فرمول بدون سولفات آن سلامت مو را بازیابی می‌کند، تارها را تقویت و صاف می‌کند و راه‌حلی ملایم و درعین‌حال مؤثر برای نیازهای مختلف مو ارائه می‌دهد. قیمت این محصول 490 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

نرم‌کننده مو بدون سولفات کراتینه OGX

4-نرم‌ کننده مو آون Advance Techniques

نرم‌کننده مو Advance Techniques یک نجات‌دهنده برای موهای خشک و آسیب‌دیده است که با گندم، پروتئین سویا، کراتین و دکسپانتنول غنی شده و نرمی، ضخامت و موهای بدون وز را تضمین می‌کند. این فرمول مغذی، موها را عمیقاً آبرسانی و ابریشمی کرده و برای احیای سلامت مو ایده‌آل است. این محصول در بازار 350 هزار تومان قیمت دارد.

نرم‌کننده مو آون Advance Techniques

5-نرم‌ کننده مو چند منظوره پنتن مدل Onarici Ve Koruyucu

سرم میراکل Pantene یک اتفاق شگفت‌انگیز برای مراقبت از مو به شمار می‌رود که برای موهای خشک و آسیب‌دیده عالی است. این کرم چندکاره که حاوی کلاژن، آنتی‌اکسیدان، لیپید و pro-V بوده، به‌عنوان ماسک، نرم‌کننده، سرم و محافظ حرارت عمل می‌کند. همچنین استحکام مو را بازیابی کرده و از شکستن آن جلوگیری می‌کند. بافت خامه‌ای و جذب سریع آن تنها با یک‌بار استفاده، احیای ریشه تا نوک مو را تضمین می‌کند و از مو‌ها در برابر رادیکال‌های آزاد محیطی محافظت می‌نماید. این نرم‌کننده یک راه‌حل همه‌کاره برای موهای آسیب‌دیده است که ترمیم، محافظت و لمس ابریشمی را به مو‌های شما ارائه می‌دهد. قیمت این محصول 255 هزار تومان است.

رم‌کننده مو چندمنظوره پنتن مدل Onarici Ve Koruyucu

انتهای پیام

مرتبط با : داروکدهروژاشاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز