۵ عطر زنانه گلی با ماندگاری بالا

معرفی بهترین عطرهای زنانه که قلب هر مردی را تسخیر می‌کند

یافتن عطری عالی با بوی خوش و در عین حال ماندگاری بالا، می‌تواند برای بسیاری از خانم‌ها یک کار چالش‌برانگیز باشد. عطر زنانه با ماندگاری طولانی به‌خاطر بوی فریبنده خود که از رایحه‌های گلی و میوه‌ای گرفته تا رایحه‌های شرقی و چوبی را شامل می‌شود، برای هر سلیقه و موقعیتی مناسب هستند.

کاماپرس در این گزارش، ۵ عطر زنانه با ماندگاری بالا را معرفی می‌کند.

1-عطر زنانه شنل کوکو مادمازل

عطر زنانه شنل کوکو مادمازل یک عطر کلاسیک بی‌انتها است که ظرافت و پیچیدگی را به نمایش می‌گذارد. این عطر با ترکیبی از مرکبات، گل رز و نت‌های گیاه پاتچولی، تعادل کاملی از طراوت و گرما را ارائه می‌کند. فرمول این عطر بی‌تظیر ماندگاری آن را تضمین کرده و آن را به یک عنصر اصلی در کلکسیون عطر زنانه تبدیل می‌کند. قیمت این محصول ۹ میلیون ۹۰۰ هزار تومان است.

1-عطر زنانه شنل کوکو مادمازل

2-عطر زنانه ایو سن لورن Yves Saint Laurent Black Opium

عطر زنانه ایو سن لورن بلک اوپیوم عطری است اغواکننده که تأثیری ماندگار بر جای می‌گذارد. این عطر با ترکیبی از قهوه، وانیل و گل‌های سفید، تجربه رایحه‌ای منحصربه‌فرد و اعتیادآور را ارائه می‌دهد. این محصول ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2-عطر زنانه Yves Saint Laurent Black Opium

3-عطر زنانه Lancôme La Vie Est Belle

Lعطر زنانه لنکوم لا وی است بله عطری جذاب است که شادی و زنانگی را جشن می‌گیرد. این عطر با ترکیبی از عنبه، نعناع هندی و نت‌های پرالین، تجربه رایحه‌ای لطیف و مسحورکننده را ارائه می‌دهد. La Vie Est Belle با الهام از زیبایی زندگی، هم زیبا و هم نشاط‌ آور است و آن را برای پوشیدن روزمره عالی می‌کند.

فرمول ماندگار آن تضمین می‌کند که در تمام طول روز عطر مقاومت‌ناپذیر آن را حس کنید و هر کجا که می‌روید ردی از شادی را به جا بگذارید. قیمت این محصول ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

3-عطر زنانه Lancôme La Vie Est Belle

4-عطر زنانه Dior J’adore

دیور جادور ادوپرفیوم عطری مجلل و مظهر ظرافت و پیچیدگی است. این عطر با ترکیبی از نت‌های گلی و میوه‌ای، از جمله یاس و گل رز تجربه رایحه‌ای حسی و زنانه را ارائه می‌دهد. J’adore که برای زنان با اعتمادبه‌نفس و جذاب طراحی شده، زیبایی و جذابیت بی‌انتها را به نمایش می‌گذارد.

فرمول طولانی مدت آن تضمین می‌کند که در طول روز در عطر و بوی فریبنده آن بمانید و آن را به انتخابی عالی برای هر مناسبتی تبدیل می‌کند. قیمت این محصول ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

4-عطر زنانه Dior J'adore

5-عطر زنانه Viktor & Rolf Flowerbomb

عطر ادکلن Viktor & Rolf Flowerbomb عطری قدرتمند و فریبنده است که تأثیری ماندگار بر جای می‌گذارد. این عطر با ترکیبی از نت‌های گلی و شرقی، از جمله یاس، گل رز و نعناع هندی، تجربه رایحه‌ای غنی و مست‌کننده را ارائه می‌دهد. ایده‌آل برای زن مدرن که دوست دارد اظهارنظر کند، Flowerbomb اعتمادبه‌نفس و جذابیت را القا می‌کند. قیمت این محصول ۷ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان است.

5-عطر زنانه Viktor & Rolf Flowerbomb

انتهای پیام

مرتبط با : ریحاعطرافشانعطرسرا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز