۵ عطر زنانه ترند در بهار ۲۰۲۴

5 عطر زنانه برتر سال گذشته به انتخاب مجله فوربز کاماپرس

در دنیای همیشه در حال پیشرفت عطرسازی، هر ساله موج جدیدی از عطرها وارد بازار می‌شوند که حواس را مجذوب خود کرده و طرفداران زیادی در میان آقایان و خانم‌ها پیدا می‌کنند. از آنجاکه علاقه‌مندان به عطر مشتاقانه منتظر رونمایی از بهترین عطرهای سال هستند، انواع مختلفی از عطرها با روایح مختلف وارد بازار می‌شوند. از ترکیبات شیرین گرفته تا ترکیب‌های عجیب‌ و غریب و پیچیده، همگی جزو عطرهای مسحورکننده و خاصی هستند که وارد بازار جهانی عطر در سال 2024 شده‌اند.

کاماپرس در این گزارش، ۵ عطر زنانه ترند سال ۲۰۲۴ را معرفی می‌کند.

1-عطر زنانه آنجل اکسیر تیری موگلر

عطر تیری موگلر آنجل اکسیر به‌عنوان یکی از پیشتازان عرصه ترندهای عطرسازی در سال ۲۰۲۴ ظاهر می‌شود. این عطر دلربا با ترکیب گل‌های میوه‌ای خود، جوهره زنانگی و قدرت را تجسم می‌بخشد. فرشته اکسیر که توسط عطرسازان Domitille Michalon Bertier و Anne Flipo ساخته شده است، با رایحه فلفل صورتی باز می‌شود و به قلب یاس، چوب صندل و شکوفه پرتقال منتهی می‌شود.

رایحه در پایه‌ای از وانیل و کهربا به اوج می‌رسد و هاله‌ای از معصومیت و قدرت را از خود منتشر می‌کند. فرشته اکسیر گواهی بر روحیه نترس و جذابیت غیرقابل‌انکار زنان مدرن دارد. قیمت این محصول ۲۱ میلیون و ۲۲۷ هزار تومان است.

1-عطر زنانه آنجل اکسیر تیری موگلر

راز آسمان پایتخت

2-عطر زنانه Baccarat Rouge 540 Maison Francis Kurkdjian

عطر زنانه Baccarat Rouge 540 Maison Francis Kurkdjian به‌عنوان نمادی از تجمل و پیچیدگی در دنیای عطر است. این رایحه عالی که هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان طراحی شده است، با ترکیبی مجلل از زعفران، یاس، عنبر و چوب سدر، حواس را مجذوب خود می‌کند.

Baccarat Rouge 540 یک سفر حسی است که کاربر را در هاله‌ای از ظرافت غرق می‌کند و آن را به یک انتخاب اساسی برای کسانی که قدر محصولات ظریف زندگی را می‌دانند، تبدیل می‌کند. قیمت این محصول ۳۳ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

2-عطر زنانه Baccarat Rouge 540 Maison Francis Kurkdjian

3-عطر زنانه تام فرود

عطر زنانه Tom Ford Tobacco Vanille با ترکیب جذاب تنباکو، وانیل و ادویه‌جات از مرزهای جنسیتی سنتی فراتر می‌رود. این عطر یونی سکس از مجموعه Tom Ford Private Blend گرما و احساس را تراوش کرده و آن را به یک اندازه برای زنان و مردان جذاب می‌کند. Tobacco Vanille با ترکیب غنی و پیچیده خود، شاهکاری جاودانه است که حسی از پیچیدگی و جذابیت را القا کرده و آن را به یک محصول ضروری برای هر مجموعه عطری تبدیل می‌کند. قیمت این محصول ۱۹ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان است.

3-عطر زنانه  Tom Ford Tobacco Vanille Eau de Parfum Tom Ford

4-عطر زنانه لیپ استیک رز فردریک مال

عطر زنانه لیپ استیک رز فردریک مال ماهیت جذابیت و زیبایی زنانه را به تصویر می‌کشد. این عطر که توسط رالف شوایگر عطرساز خلق شده است، دارای نت‌هایی از بنفشه، رز، مشک، وانیل و تمشک است که حسی از ظرافت و رمانتیک بی‌انتها را القا می‌کند. قیمت این محصول ۳۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

4-عطر زنانه لیپ استیک رز فردریک مال

5-عطر زنانه دیزی او سو فرش مارک جاکوبز

عطر زنانه دیزی او سو فرش مارک جاکوبز با رایحه پر جنب‌وجوش خود روح لطیف بهار را تجسم می‌بخشد. این عطر باطراوت با رایحه‌های میوه‌ای تمشک، گریپ‌فروت و گلابی آغاز می‌شود و به قلب یاس، گل رز و بنفشه منتهی می‌شود. رایحه با پایه‌ای از آلو، مشک و چوب سدر به پایان می‌رسد و اثری ماندگار از گرما و شیرینی به جا می‌گذارد. دیزی ادو سو فرش عطری لذت‌بخش است که لذت زندگی را به تصویر می‌کشد و حس شادابی جوانی را القا می‌کند. قیمت این محصول ۷ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان است.

5-عطر زنانه دیزی او سو فرش مارک جاکوبز

انتهای پیام

مرتبط با : ریحاعطرافشانعطرسرا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز