۵ عطر خنک مردانه برای هدیه نوروزی

۵ عطر خنک مردانه برای هدیه نوروزی
لست سکند

با نزدیک شدن به نوروز و گرم شدن هوا، زمان آن فرارسیده که نوع عطرها و رایحه‌هایی که در فصول سرد استفاده می‌شد حال و هوای خنک به خود بگیرند تا با استشمام آن‌ها حال و هوای بهاری هم بهتر حس شود. با توجه به تنوع عطرها و برندهای موجود در بازار، برای بسیاری از آقایان، انتخاب عطر خنک و باطراوت می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، زیرا آن‌ها به دنبال رایحه‌هایی هستند که نه‌تنها حس خنکی و تازه بودن دهد، بلکه ماندگاری و قدرت پخش بوی خوبی داشته باشد و برای هدیه دادن هم مناسب باشد.

کاماپرس در این گزارش، ۵ عطر خنک مردانه برای هدیه نوروزی را معرفی می‌کند.

1-عطر مردانه تیزیانا ترنزی اوراین

عطر تیزیانا ترنزی اوراین (Tiziana Terenzi Orain) عطر مردانه خنکی است که در گروه رایحه‌های گلی، چوبی و مشک قرار می‌گیرد. این ادکلن که در سال ۲۰۱۵ توسط یک شرکت ایتالیایی برای مردان میان‌سال و کلاسیک که به دنبال زیبایی و ظرافت عرضه شده است. نت‌های آغازین آن ترنج، سیب، آناناس و انگور فرنگی، شروعی باطراوت و مسحورکننده ایجاد می‌کند، درحالی‌که نت‌های میانی نعناع هندی، یاس و آویشن با چوب گان حسی جسورانه می‌بخشند.

در نت‌های پایانی، مشک، عنبر، سدر و عود با رایحه‌های دودی ترکیب می‌شوند تا محیطی جادویی در کناردریا را تداعی کنند. Tiziana Terenzi Orain با رایحه شیک و عالی یک هدیه نوروزی جذاب به‌حساب می‌آید. قیمت این محصول ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

1-عطر مردانه تیزیانا ترنزی اوراین

راز آسمان پایتخت

2-عطر مردانه نیشان هسیوات

Nishan Hesivat عطر مردانه ترکی است که در سال ۲۰۱۷ معرفی شد. این ادکلن با رایحه‌های شیپری به دلیل تطبیق‌پذیری و ماندگاری بالا مورد استقبال همه گروه‌های سنی قرار گرفته است. نت‌های ابتدایی ترنج، گریپ‌فروت و آناناس، رایحه‌ای تازه و نشاط‌آور ایجاد می‌کند، درحالی‌که نت‌های میانی نعناع هندی، سدر و یاس به جذابیت مردانه آن کمک می‌کنند.

در نت‌های پایانی، خزه بلوط با ریزه‌کاری‌های چوبی ترکیب می‌شود و در نتیجه رایحه‌ای فراموش‌نشدنی و گیرا ایجاد می‌کند. چه برای مراسم رسمی و چه برای لباس‌های روزمره، نیشان هسیوات رایحه‌ای خاص است که می‌تواند شما را جذاب‌تر کند. قیمت این محصول ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

2-عطر مردانه نیشان هسیوات

3-عطر مردانه تیزیانا ترنزی کیرک

Tiziana Terenzi Kirk یک عطر مردانه با رایحه میوه‌ای است که در سال ۲۰۱۵ در ایتالیا تولید شد. این ادکلن با جسارت و سرزندگی خود برای استفاده روزانه برای مردان جوان و میان‌سال جذاب است. این عطر دارای طیف متنوعی از نت‌ها، از جمله هلو، تمشک، گلابی، مشک، وانیل و نعناع هندی است که تجربه بویایی فریبنده‌ای را ایجاد می‌کند.

تیزیانا ترنزی کیرک طرف‌داران عطرهای خنک و میوه‌ای را با ماندگاری طولانی خود شگفت‌زده می‌کند و آن را به انتخابی محبوب برای کسانی تبدیل می‌کند که به دنبال یک هدیه نوروزی جذاب می‌گردند. قیمت این محصول ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

3-عطر مردانه تیزیانا ترنزی کیرک

4-عطر مردانه دانهیل امالفی سیتروس

دانهیل امالفی سیتروس محصول انگلستان در سال ۲۰۲۰، عطری خنک برای مردانی است که به دنبال رایحه‌ای باطراوت و متمایز برای روزهای گرم تابستان هستند. این ادکلن با رایحه ملایم و صابونی خود دارای نت‌های بالایی از ترنج، نارنگی، لیمو و پرتقال است که رایحه‌ای خنک و مطبوع را ارائه می‌دهد.

نت میانی بهارنارنج، یاس، رزماری، هل و گل چای سبز به ماندگاری و طراوت آن کمک می‌کند. در نت‌های پایانی، مشک و عنبر با رایحه‌های چوبی ترکیب می‌شوند و ردپایی ماندگار و مسحورکننده از خود به‌جای می‌گذارند. قیمت این محصول ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

4-عطر مردانه دانهیل امالفی سیتروس

5-عطر مردانه اورتو پاریسی مگاماره

Orto Parisi Megamare عطری مردانه خنک است که در سال ۲۰۱۹ توسط یک شرکت ایتالیایی معرفی شد. اورتو پاریسی مگاماره با رایحه‌های جادویی و رویایی خود، خاطرات عصرهای خنک بهاری را در کنار رودخانه تداعی می‌کند. اورتو پاریسی مگاماره با نت‌هایی از آب دریا، پرتقال، بنفشه، فلفل، اسطوخودوس، مشک و کهربا، تجربه‌ای باطراوت و نشاط‌بخش را برای مناسبت‌های رسمی و لباس‌های روزمره ارائه می‌دهد.

با این عطر گیرا و همه‌کاره که هر جا که می‌روید تأثیری ماندگار بر جای می‌گذارد، ماهیت تابستان را در آغوش بگیرید. قیمت این محصول ۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

5-عطر مردانه اورتو پاریسی مگاماره

انتهای پیام

مرتبط با : عطر شقایقمیثم عطر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز