۴ هتل ارزان ماسال برای تعطیلات پایان هفته + هزینه رزرو

۴ اقامتگاه ارزان ماسال برای تعطیلات عید فطر + هزینه رزرو

فصل بهار و طراوت و زیبایی‌‌های بی‌بدیل آن بهترین فرصت برای ماجراجویی‌های پایان هفته و نفسی تازه کردن در طبیعت بکر شمال کشور است. در این میان برخی به دنبال اقامتگاه‌های آرام و در عین حال مقرون به صرفه برای سپری کردن تعطیلات پایان هفته می‌گردند. در میان شهرها و نقاط دیدنی شمال،  ماسال جزو بهترین گزینه‌هاست و هتل‌ها و اقامتگاه‌های این شهر استان سرسبز گیلان، ترکیبی عالی از راحتی، آسایش و مقرون‌به‌صرفه بودن را به مسافران ارائه می‌کنند.

کاماپرس دراین گزارش، ۴ اقامتگاه ارزان ماسال برای تعطیلات پایان هفته را به همراه هزینه رزرو آن‌ها معرفی می‌کند.

1-هتل آپارتمان مرزبانی شاندرمن ماسال

هتل آپارتمان مرزبانی شاندرمن ماسال که در سال ۱۳۹۴ تأسیس شده است، گزینه اقامتی مناسب و مقرون‌به‌صرفه را برای مسافران تور ماسال فراهم می‌کند. این هتل که در کیلومتر سوم جاده شاندرمن واقع شده، دارای سه‌طبقه و ۲۱ اتاق است که دسترسی آسان به طبیعت بکر ماسال را فراهم می‌کند. هر اتاق دارای امکانات ضروری مانند حمام، یخچال، بالکن، مبلمان، دمپایی، تلویزیون، سرویس اتاق، لوازم آرایشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی و غیره است.

کارکنان مجرب و آموزش‌دیده اقامتی راحت و دلپذیر را برای مهمانان تضمین می‌کنند. قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه این هتل، آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای مسافرانی تبدیل می‌کند که به دنبال اقامتگاهی باکیفیت هستند. هزینه رزرو برای یک شب اقامت در این هتل از ۸۸۲ هزار تومان آغاز می‌شود.

2-هتل سامان ماسال

هتل سامان ماسال که از سال ۱۳۹۵ به بهره‌برداری رسیده و در سال ۱۳۹۸ بازسازی شده است، اقامتی مقرون‌به‌صرفه و درعین‌حال راحت در میان‌کوه‌های سرسبز جنگلی ماسال ارائه می‌دهد. این هتل در غرب استان گیلان در دو طبقه با ۱۱ اتاق و سوئیت واقع شده است. مهمانان می‌توانند از امکاناتی مانند حمام، یخچال، بالکن، مبلمان، دمپایی، چای‌ساز، تلویزیون، سرویس اتاق، لوازم آرایشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی و غیره لذت ببرند.

راز آسمان پایتخت

نزدیکی این هتل به جاذبه‌های طبیعی ماسال، آن را برای مسافران به انتخابی مقرون‌به‌صرفه‌ تبدیل کرده است. هزینه رزرو بسته به عواملی مانند نوع اتاق و مدت اقامت متفاوت است. هزینه اقامت به‌ازای یک شب در این هتل از یک میلیون تومان آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

3-هتل امیرکبیر ماسال

هتل امیرکبیر ماسال در ۵ کیلومتری طاهر گوراب به ماسال قرار دارد و امکانات اقامتی مناسبی را ارائه می‌دهد. این هتل که در سال ۱۳۹۸ افتتاح شد دارای دوطبقه با ۱۰ اتاق و امکاناتی نظیر چایخانه سنتی، اینترنت رایگان، کافی‌شاپ، فروشگاه صنایع‌دستی و سوغات، پارکینگ، رستوران ایرانی و تالار پذیرایی است.

هر اتاق دارای امکانات ضروری از جمله حمام، یخچال، بالکن، مبلمان، دمپایی، تلویزیون، لوازم آرایشی، سیستم گرمایش و سرمایش، صندوق امانات و غیره است. کارکنان خوش‌برخورد هتل اقامت دلپذیری را برای مهمانان با نرخ‌های مناسب تضمین می‌کنند. هزینه رزرو برای یک شب اقامت در این هتل از ۱ میلیون تومان آغاز می‌شود.

4-هتل آریانا ماسال

هتل 3 ستاره آریانا ماسال در سال ۱۳۹۸ افتتاح شد. این هتل در زمینی به مساحت ۱۷۰۰ مترمربع در کیلومتر هشتم جاده ییلاقی واقع شده و دسترسی آسان به مناطق تفریحی ماسال را فراهم می‌کند.

هر اتاق در هتل آریانا ماسال دارای امکانات ضروری مانند حمام، یخچال، بالکن، صبحانه، مبلمان، دمپایی، چای‌ساز، تلویزیون، آب رایگان، تلفن، لوازم آرایشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی و… است. پرسنل آموزش‌دیده این هتل اقامت راحت و لذت بخشی را برای مهمانان تضمین کرده و آن را به گزینه‌ای محبوب در بین مسافران تبدیل می‌کنند. هزینه رزرو برای یک شب اقامت در این هتل از ۱ میلیون و ۵۷۹ هزار تومان آغاز می‌شود.

4-هتل آریانا ماسال

انتهای پیام

مرتبط با : جابامایوتوپین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز