۴ اقامتگاه منحصربفرد کویر مصر + هزینه رزرو

۴ اقامتگاه جذاب کویر مصر+ هزینه و نحوه رزرو

کویر مصر در شهرستان خور اصفهان، علاوه بر جذابیت‌های طبیعی و بصری، با فرصت‌هایی ناب برای عکاسی از تپه‌های شنی مختلف، موتورسواری‌های هیجان‌انگیز، سافاری‌ و لحظات سکوت و آرامش، تجربه‌ای منحصربه‌فرد و فراموش‌نشدنی را برای ماجراجویان و گردشگران فراهم می‌کند. کویر مصر به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایران، بازدیدکنندگان را از نقاط دور و نزدیک به خود جذب می‌کند و فرصت‌های بی‌شماری برای کمپینگ، گردشگری و تورهای کویری ارائه می‌دهد.

کاماپرس در این گزارش، ۴ اقامتگاه جذاب کویر مصر را معرفی کرده و هزینه و نحوه رزرو آن را بیان می‌کند.

1-اقامتگاه کاریز

اقامتگاه کاریز که در قلب دهکده کویری واقع شده است، یک اقامتگاه سنتی را برای مسافرانی که به دنبال تجربه بیابانی اصیل هستند، ارائه می‌دهد. این اقامتگاه با معماری جذاب و منحصربه‌فرد خود دارای 12 اتاق است که هر اتاق حداکثر چهار نفر را در خود جای می‌دهد. اتاق‌ها با استقبال از عناصر طراحی سنتی، حمام و توالت مشترک دارند و فضایی عمومی و در عین حال دنج را تضمین می‌کنند.

از ویژگی‌های برجسته کاریز رزیدنس، حیاط سنتی آن است که با درختان و معماری ایرانی مزین شده است، جایی که مهمانان می‌توانند در میان چشم انداز کویر به استراحت بپردازند. علاوه بر این، رستوران محل دکور کلاسیکی دارد و غذاهای لذیذ سرو می‌کند. همچنین فعالیت‌های فضای باز مانند پیاده‌روی، سافاری و تماشای ستاره‌ها سرگرمی‌های بی‌پایانی را در زیر آسمان صاف کویر ارائه می‌کنند. شروع قیمت‌ها رزرو اتاق از ۳ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان به ازای یک شب شروع می‌شود.

1-اقامتگاه کاریز

راز آسمان پایتخت

2-اقامتگاه بیراهه

مهمان‌نوازی بی‌نظیری را در اقامتگاه بیراهه تجربه کنید، مجموعه‌ای جذاب که تحسین گسترده‌ای را در بین مسافران به دست آورده است. این اقامتگاه که از دو بخش مجزا تشکیل شده، ترکیبی از جذابیت دنیای قدیم و راحتی مدرن را ارائه می‌دهد. بخش اول دارای 9 اتاق بوده و بخش دوم 4 اتاق دارد که هر کدام مجهز به حمام و توالت خصوصی است.

مهمانان می‌توانند از فضای روستایی بخش اول با معماری سنتی و امکانات مشترک لذت برده یا از امکانات رفاهی مدرن بخش دوم استفاده کنند. مناسبت‌های ویژه با اجرای موسیقی زنده و رویدادهای ویژه، جشن گرفته می‌شود و اقامتی به‌یادماندنی را برای مهمانان تضمین می‌کند. شروع قیمت برای یک شب اقامت ۲ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

2-اقامتگاه بیراهه

3-اقامتگاه افضل

در اقامتگاه افضل، به دنیایی از آرامش قدم بگذارید. این اقامتگاه با ظرفیت ۸۰ نفر، دارای ۱۵ اتاق است که در اطراف یک حیاط آرام چیده شده‌اند. اتاق‌ها با دکوراسیون ساده و امکانات مدرن طراحی شده‌ و پس از یک روز کاوش در بیابان، استراحتگاهی راحت ارائه می‌کنند.

مهمانان می‌توانند در حیاط استراحت کنند، جایی که صندلی‌ها و آلاچیق‌ها محیط مناسبی را برای تماشای ستارگان و معاشرت فراهم می‌کنند. رستوران هتل غذاهای محلی لذیذ سرو می‌کند، درحالی‌که کارکنان انگلیسی‌زبان و دسترسی رایگان به اینترنت، اقامتی بی‌نظیر را برای همه تضمین می‌کنند. شروع قیمت رزرو برای یک شب ۱ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان است.

3-اقامتگاه افضل

4-اقامتگاه شنزار

اقامتگاه شنزار، یک‌خانه بومی است که به زیبایی بازسازی شده و در روستای مصر قرار دارد. این اقامتگاه با دیوارهای سفالی و کاهگلی و معماری سنتی خود، جذابیت دنیای قدیم و مهمان‌نوازی روستایی را به نمایش می‌گذارد. اقامتگاه شنزار با ۱۲ اتاق‌خواب با ظرفیت ۸۰ نفر، اقامتگاهی دنج و راحت را برای کویر نوردان و مسافران فراهم می‌کند.

مهمانان می‌توانند ضمن استفاده از امکانات مدرن مانند اینترنت رایگان و تهویه‌ مطبوع، در عین‌حال از صبحانه محلی رایگان و غذاهای سنتی که در محل سرو می‌شود لذت ببرند. شروع قیمت رزرو برای یک شب از ۲ میلیون تومان است.

4-اقامتگاه شنزار

انتهای پیام

مرتبط با : جابامادالاهویوتوپین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز