یک شب اقامت در هتل های لوکس زنجان چند؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

زنجان یکی از استان‌های گردشگرپذیر ایران و دارای جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بی‌شماری است و همیشه مورد توجه گردشگران ایرانی و خارجی بوده است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی هتل‌های لوکس زنجان و بررسی قیمت یک شب اقامت در این هتل‌ها پرداخته است.

هتل بوتیک سنتی زنجان

هتل بوتیک سنتی زنجان که در یکی از خانه‌های تاریخی این شهر تاسیس شده است، گرانترین و لوکس‌ترین هتل زنجان محسوب می‌شود. خانه تاریخی که این هتل در آن قرار دارد، قدمت 250 ساله داشته که چندین بار در دوره قاجار و دوره‌های کنونی مرمت شده است. این هتل دارای 7 اتاق است که به نام سلسله‌های مختلف پادشاهی ایران از جمله هخامنشی، ساسانی، سلجوقی، ایلخانی، صفوی، قاجار و پهلوی نامگذاری شده‌اند. یکی از ویژگی‌های این هتل، قرارگیری در بافت تاریخی زنجان است که باعث می‌شود گردشگران دسترسی راحتی به اماکن تاریخی و گردشگری زنجان داشته باشند.

هزینه یک شب اقامت در ارزان‌ترین اتاق دو تخته این هتل حدود 2 میلیون و 600 هزار تومان هزینه دارد.

هتل بوتیک زنجان

راز آسمان پایتخت

هتل بزرگ زنجان

هتل بزرگ زنجان یک هتل لوکس کلاسیک است که در سال 1385 افتتاح شده است. این هتل در 5 طبقه و 48 اتاق و سوئیت احداث شده و دارای امکانات کامل رفاهی برای گردشگران است. داشتن چندین رستوران و کافی‌شاپ می‌تواند خیال مسافران را از بابت غذا راحت کند.

اگرچه این هتل کمی دور از مرکز شهر زنجان و در میدان بسیج این شهر بنا شده است اما دسترسی به جاذبه‌های گردشگری این شهر چندان سخت نیست. خارج شدن از بافت مرکزی شهر باعث شده که مناظر قابل مشاهده از اتاق‌های این هتل به جای مناظر شهری، چشم اندازی از جنگل و طبیعت  باشد.

هزینه یک شب اقامت در اتاق دو تخته این هتل حدود 2 میلیون و 600 هزار تومان است.

هتل بزرگ زنجان

هتل سنتی ددمان

ددمان نیز یکی از هتل‌های خوب زنجان بوده که در یک خانه تاریخی و قدیمی تاسیس شده است. قدمت این عمارت تاریخی به 200 سال می‌رسد. هتل ددمان دارای 2 طبقه و 11 اتاق بوده و حیاط باصفای این هتل، تکمیل کننده زیبایی‌های آن است. محیط آرامش بخش هتل ددمان و قرارگیری آن در خیابان سعدی و  بافت تاریخی زنجان، آن را به یک مرکز اقامتی پرطرفدار تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید:

هزینه یک شب اقامت در هتل سنتی ددمان حدود 1 میلیون و 500 هزار تومان است.

هتل سنتی ددمان

هتل جهانگردی زنجان

هتل جهانگردی زنجان در بین هتل‌های زنجیره‌ای جهانگردی جزو هتل‌های لوکس محسوب می‌شود و در نزدیکی پارک ملت این شهر در یک محیط زیبا بنا نهاده شده است. قرار گرفتن در نزدیکی جاذبه‌های تاریخی زنجان از جمله ویژگی‌های این هتل است. هتل جهانگردی دارای 2 طبقه و 17 اتاق است. محدود بودن تعداد اتاق‌ها باعث شده که این هتل یکی از آرام‌ترین‌ هتل‌های زنجان نیز باشد.

هزینه یک شب اقامت در اتاق دو تخته این هتل حدود یک میلیون و 300 هزار تومان هزینه دارد.

هتل جهانگردی زنجان

انتهای پیام

مرتبط با : بوکینگ ویلافلایتیوهومسا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز