یک شب اقامت در هتل های لوکس ارومیه چقدر آب می خورد؟

لست سکند

سفر به ارومیه و اقامت در این شهر مملو از جاذبه‌های گردشگری، خاطره‌ای به یادماندنی در اذهان هر گرشگری به جای می‌گذارد. ارومیه دارای هتل‌ها و اقامت‌های متعددی است که دو هتل پنج ستاره و چندین هتل چهار ستاره از جمله اقامتگاه‌های لوکس ارومیه محسوب می‌شوند. ارومیه علاوه بر جاذبه‌های تاریخی با وجود دریاچه خاطره انگیز ارومیه، رودخانه «شهر چایی» که از میانه این شهر عبور می‌کند و پارک ساحلی که در محدوده این رودخانه ساخته شده، یکی از شهرهای زیبا و دیدنی ایران است.

کاماپرس در این گزارش، هتل‌های لوکس ارومیه و هزینه یک شب اقامت در این هتل‌ها را معرفی می‌کند.

هتل آنا از هتل‌های لوکس ارومیه

هتل آنا یکی از دو هتل پنج ستاره ارومیه است که در سال 1394 ساخته شده و در اختیار مسافران و گردشگران قرار گرفته است. این هتل دارای 196 اتاق و سوئیت مستقل است که با این تعداد اتاق یکی از بزرگترین هتل‌های شمالغرب کشور نیز محسوب می‌شود. هتل آنا در جاده گردشگری ارومیه و در مکانی دنج و پر از آرامش قرار دارد و امکانات رفاهی و ورزشی متنوعی از جمله استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سالن ماساژ و حمام ترکی دارد. هزینه یک شب اقامت در این هتل پنج ستاره 3 میلیون و 400 هزار تومان است.

هتل دنیز با نام قدیمی مجتمع گردشگری باری

هتل دنیز که پس از مرمت و بازسازی به این نام شناخته می‌شود، همان مجتمع گردشگری باری است که به منظور بهره مندی گردشگران از ساحل دریاچه ارومیه در سال 1382 در این منطقه گردشگری ساخته شد. این هتل پنج ستاره دارای 53 سوئیت مستقل اقامتی است که در محوطه باصفای ویلایی و ساحلی قرار دارد. هتل دنیز ارومیه دارای امکانات ورزشی مثل استخر روباز با آب شیرین و شور است. همچنین سالن سونا، محوطه دوچرخه سواری، پیست اسب سواری و سالن بیلیارد از دیگر امکانات تفریحی این هتل محسوب می‌شوند. بازسازی هتل دنیز ارومیه ادامه دارد و در زمان تهیه این گزارش امکان رزرو این هتل وجود ندارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

هتل پارک ارومیه از هتل‌های 4 ستاره شهر

این هتل در بافت مرکزی و تاریخی ارومیه واقع شده و از سال 1388 با 70 اتاق و سوئیت مستقل پذیرای مهمانان و گردشگران این شهر است. هتل پارک ارومیه در مرکز شهر بوده و لذا به بسیاری از آثار تاریخی ارومیه از جمله بازار سنتی، برج سه گنبد و کلیسای مریم مقدس نزدیک است. این هتل برای کسانی که علاقمند به گردش در بافت تاریخی شهرند، انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. برای اقامت و رزرو این هتل با 28 درصد تخفیفی که در زمان تهیه این گزارش در نظرگرفته شده، برای هر شب اقامت باید مبلغ یک میلیون و 661 هزار تومان پرداخت کنید.

هتل جهانگردی ارومیه از قدیمی‌ترین‌ها

هتل جهانگردی به عنوان هتلی 4 ستاره در سال 1349 ساخته شده و از هتل‌های قدیمی این شهر محسوب می‌شود. با بازسازی هتل در سال 1390، اکنون هتل جهانگردی ارومیه یکی از هتل‌های لوکس ارومیه به شمار می‌رود. هتل جهانگردی در خیابان کاشانی ارومیه واقع شده و فاصله اندکی با «شهرچایی» رودخانه معروف ارومیه دارد؛ به گونه‌ای که با کمی پیاده روی می‌توان از این جاذبه طبیعی بازدید کرده و از فضای طبیعی این منطقه از شهر لذت برد. هزینه یک شب اقامت در هتل جهانگردی ارومیه با تخفیف 48 درصدی که در زمان تهیه گزارش در نظر گرفته شده، یک میلیون و 450 هزار تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپ تریپایران هتل‌ آنلاین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “یک شب اقامت در هتل های لوکس ارومیه چقدر آب می خورد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز