یارانه جدید بالاخره کی واریز می‌شود؟!

پرداخت یارانه جدید از دی به بهمن و حالا هم به اسفندماه موکول شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایسنا، طبق اطلاعیه منتشر شده از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها برای پرداخت یارانه معیشتی خبری از یارانه جدید دیده نمی‌شود.

طی چندماه اخیر بحث‌هایی در رابطه با افزایش مبلغ این یارانه مطرح بود؛ ابتدا محسن رضایی اعلام کرد 800 هزارتومان به یارانه‌ها اضافه خواهد شد و دی ماه این مبلغ به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. اما وزیر اقتصاد هیچ اظهار نظری در این رابطه نکرد؛ نه این سخنان را رد کرد و نه درباره زمان پرداخت آن سخنی گفت. این موضوع هنوز هم تکلیفش مشخص نشده و امشب هم طبق روال همیشه یارانه معیشتی پرداخت می‌شود.

راز آسمان پایتخت

در همین زمینه بخوانید:

طبق اعلام مسئولان درباره پرداخت یارانه جدید، بین 90 تا 126 هزارتومان برای یارانه‌بگیران معیشتی در نظر گرفته شده که 60 میلیون نفر را دربر می‌گیرد که در دی ماه پرداختی صورت نگرفت و به بهمن موکول شد که در بهمن‌ ماه نیز این یارانه پرداخت نمی‌شود و باید منتظر بود که در اسفند یا ماه‌های دیگر پرداخت شود.

گفتنی است اگر حتی یارانه 800 هزارتومان مطرح شود، قرار نیست به هر فرد این مبلغ پرداخت شود؛ بلکه مجموع یارانه‌ها ممکن است به 800 هزار تومان برسد.

پرداخت یارانه نقدی جدید قرار است از محل حذف ارز 4200 تومان تامین شود که همچنان دولت و مجلس درباره این موضوع به توافق نرسیده‌اند و زمان دقیق این کار مشخص نیست.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز