گوشی های هواوی همچنان تقاضا دارد

لست سکند

با وجود محدودیت‌های هواوی، برخی مدل‌های این شرکت به دلیل قیمت مناسبی که دارند، همچنان در بازار ایران عرضه می‌شوند و پرطرفدارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از تجارت‌نیوز، گوشی‌های هواوی قبل از تحریم توسط آمریکا پیشرفت بسیاری داشت و تبدیل به رقیب سامسونگ شده بود؛ بعد از تحریم‌های دو ساله آمریکا روند فروش این نوع گوشی‌ها کاهشی شد ولی همچنان به دلیل قیمت خوب برخی مدل‌ها متقاضیانی در ایران دارد.

اخبار مرتبط را از دست ندهید:

تحریم‌ها سبب محدود شدن فعالیت‌های هواوی شده؛ به طوری که امکان استفاده از تکنولوژی 5 جی در محصولات خود را ندارد و پس از قطع همکاری گوگل با این شرکت، در مدل‌های جدید خود دیگر سرویس گوگل را هم ندارد؛ البته کاربران می‌توانند سرویس‌های گوگل را روی گوشی هواوی خود نصب کنند.

راز آسمان پایتخت

گفتنی است هواوی در تلاش یرای دور زدن تحریم‌هاست؛ تا جایی که می‌خواهد با دو شرکت ایکس‌نوا و تی‌دی تیچ همکاری کند یعنی محصولات خود را با این دو برند عرضه کند.

محصولات هواوی تا دو سال گذشته یکی از بزرگ‌ترین رقبای سازندگان گوشی محسوب می‌شدند اما اکنون حتی در بازار چین هم حرفی برای گفتن ندارند.

مشکلات اقتصادی در کشور سبب کاهش توان خرید مردم شده است ولی برخی گوشی‌های این شرکت با قیمت مناسب عرضه می‌شوند و برای استفاده روزمره کفایت می‌کنند.

در حال حاضر گوشی موبایل‌های هواوی مدل نوا 8آی با رم 6 گیگابایت 7.4 میلیون تومان، نوا 7آی جی‌ان‌وای-الایکس1 با رم 8 گیگابایت 6.4 میلیون تومان، وای 9 آ اف آر ال-ال22- با رم 128 گیگابایت 6.2 میلیون تومان، نوا 7 آی جی‌ان‌وای-ال‌ایکس1 با رم 128 گیگابایت 6 میلیون تومان، وای 7 آ پی‌پی‌آ – ال‌ایکس2 با رم 4 گیگابایت 4.7 میلیون تومان، گوشی وای 7 آ پی‌پی‌آ -ال‌ایکس2 با رم 4 گیگابایت 4.6 میلیون تومان، نوا وای60 با رم 4 گیگابایت 4.2 ملیون تومان، وای 6 ام‌ای‌دی – ال‌ایکس 9 با رم 64 گیگابایت 3.5 میلیون تومان و گوشی موبایل هواوی مدل وای 5 پی دی‌آرآ-ال‌ایکس9 با رم 2 گیگابایت 2.4 میلیون تومان در بازار موبایل ایران عرضه می‌شوند.

 

مرتبط با : هوآوی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز