گوشی های شیائومی و سامسونگ چقدر ارزان شدند؟

بررسی قیمت ها در بازار تلفن همراه نشان می دهد طی روزهای اخیر گوشی های شیائومی 200 هزار تا 1 میلیون تومان ارزان شده اند و روند کاهش قیمت ادامه دارد.

به گزارش کاماپرس، بازار موبایل این روزها شاهد حوادث مهمی بوده که برخی اصلی و بعضی دیگر حاشیه ای بوده اند. مهم ترین حاشیه بازار موبایل پلمپ شدن پاساژ علاء الدین بود که اعتراض کسبه این پاساژ را به دنبال داشت چرا که بسته شدن کسب وکار آنها به معنی این است که باید با اجاره های سنگین مواجه شوند بدون آن که درآمد و فروشی داشته باشند.

اما جدا این حاشیه، در متن بازار موبایل اتفاق مهمی افتاد و آن سقوط قیمت ها بود. نکته قابل توجه این که ریزش قیمت ها در برندهای پرفروش مثل سامسونگ و شیائومی بیشتر بوده است.

سقوط قیمت پرفروش های شیائومی

روزنامه هفت صبح در این باره نوشت: گوشی های شیائومی با تاثیرپذیری از روند کاهشی نرخ دلار ارزان شدند. هرچند که میزان کاهش قیمت ها در بین مدل های پرفروش شیائومی به اندازه گوشی های سامسونگ نیست. با این وجود ریزش یک میلیون تومانی گوشی شیائومی 10 پرو( Mi 10T Pro) از نکات قابل توجه است. مدلی که روز پنجشنبه گذشته یعنی دوم اردیبهشت ماه  13 میلیون و 600 هزار تومان فروخته شد، شنبه 28 فروردین ماه 14 میلیون و 640 هزار تومان معامله می شد. شایئومی 10 فایو جی هم در چند روز اخیر حدود 450 هزار تومان ارزان تر شده است.

آریاک سفر

گوشی های پرفروش دیگر شیائومی از جمله ردمی نوت 8 پرو و ردمی 9 نیز با کاهش 200 و 250 هزار تومانی در بازار مواجه شده اند. ردمی نوت 9S هم در چند روز اخیر 200 هزار تومان ارزان تر شده است. ردمی نوت 8 پرو را می توان 5 میلیون و 950 هزار تومان خرید و  ردمی 9 هم 3 میلیون و 209 هزار تومان قیمت دارد.

ردمی 9T  هم که جزو گوشی های پرطرفدار برند شیائومی به شمار می رود این روزها 190 هزار تومان ارزان تر شده و 4 میلیون تومان به فروش می رسد.

ریزش قیمت گوشی های سامسونگ پرچمدار و ارزان قیمت

گوشی های سامسونگ هفته گذشته با کاهش قیمت چشمگیری روبه رو شدند. در میان مدل های پرچمدار، گلکسی  S20 Plus بیشتر از یک و نیم میلیون تومان ارزان شد. این مدل از قیمت 21 میلیون و 250 هزارتومان در روز شنبه به 19 میلیون و 699 هزار تومان در روز پنجشنبه رسید.

گلکسی 20 Note هم دیگرمدل گرانقیمت سامسونگ بود که با ریزش قیمت به استقبال اردیبهشت رفت. Note 20که روز شنبه 21 میلیون و 240 هزار تومان خرید و فروش میشد، آخرین روز هفته گذشته19 میلیون و 988 هزار تومان قیمت خورد و یک میلیون و 252 هزار تومان ارزان شد.

گلکسی 11A در بین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ، بیشترین افت قیمت را تجربه کرد. این بهترین خبر برای افرادی است که این روزها دنبال یک گوشی ارزان قیمت هستند.

حالا گلکسی 11 A یکی از مدل هایی است که خرید آن حولوحوش سه میلیون تومان آب می خورد. البته کاهش 511 هزار تومانی A11 گلکسی باعث شد برخی از فروشگاه ها  با دو میلیون و 969 هزار تومان هم حاضر به فروش این محصول باشند.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
مرتبط با : سامسونگشیائومی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز