گلکسی اس 22 سامسونگ در راه است

ابعاد گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 در جدیدترین تصاویر، افشا شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از تِک‌رادار، اخیرا اطلاعات زیادی پیرامون سامسونگ گلکسی s22 فاش شده است و حالا تصاویر جدید نشان از اندازه تقریبی و طراحی نمایشگر هر سه گوشی از این سری دارند.

بر اساس اطلاعات قبلی، حدس زده می‌‎شد گلکسی اس 22 استاندارد، صفحه نمایش 6.06 اینچی، گلکسی اس 22 پلاس صفحه نمایشی 6.55 اینچی و گلکسی اس 22 اولترا صفحه نمایشی 6.81 اینچی داشته باشند که با تصاویر جدید، این پیش‌بینی‌ها به واقعیت پیوسته‌اند.

آریاک سفر

Samsung Galaxy S22 Ultra به وضوح بزرگ‌ترین گوشی از میان سه گوشی این سری است. طراحی این گوشی هوشمند، با گوشه‌های مربعی شبیه گلکسی نوت است و حتی این گمانه‌زنی وجود دارد که گلکسی اس 22 الوترا، نام نوت را به خود بگیرد.

اما همچنان تاریخ عرضه این گوشی‌ها، مشخص نیست. این احتمال وجود دارد که فوریه 2022 وارد بازار شوند، با این وجود مانند هر شرکت دیگری، سامسونگ نیز در 18 ماه گذشته تحت تأثیر پاندمی قرار گرفته است. کمبود جهانی تراشه هم به آن اضافه شده و اکنون، جای تعجب نیست که عرضه گلکسی نوت 21 لغو شد و گلکسی اس 21 FE دیرتر از آنچه انتظار می‌رفت، ظاهر شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اپل و گوگل، در ماه‌های اخیر قدرت بی‌نظیری از خود با آیفون 13 و پیکسل 6 به نمایش گذاشته‌اند. این نشان می‌دهد که یک رقابت سخت در پیش است و گوشی‌های بعدی سری گلکسی اس سامسونگ هم به آن وارد خواهند شد. البته این گوشی‌ها سریع‌تر و بهتر از همیشه خواهند بود، اما اینکه چقدر بهتر از گوشی‌های مشابه گلکسی S21 خود خواهند بود، باید دید.

گفتنی است که احتمال می‌رود که گلکسی اس 22 اولترا جای خالی نوت شکل را در سری 2022 سامسونگ پر کند و به نظر می رسد جالب ترین گوشی از این سه گوشی باشد چرا که از یک قلم اس پن و دوربین‌هایی پیشرفته، پشتیبانی می‌کند.

مرتبط با : سامسونگ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز