گزارش تصویری حضور اعضای انجمن تهویه مطبوع در نمایشگاه تاسیسات تهران

بیش از 25 شرکت عضو انجمن سیستم‌های تهویه مطبوع ایران با هدف معرفی و ارایه آخرین محصولات و دستاوردهای این حوزه در بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات ساختمان حضور دارند.

به گزارش کاماپرس، شرکت‌های عضو انجمن تولیدکنندگان سیستم‌های تهویه مطبوع ایران به منظور نمایش توان بالفعل صنعت تهویه مطبوع در بیست‌ودومین نمایشگاه تاسیسات ساختمان که از 13 تا 16 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است، حاضر شده‌اند.

راز آسمان پایتخت
در نمایشگاه امسال کلیه اعضای انجمن تولیدکنندگان سیستم‌های تهویه مطبوع به صورت تشکلی واحد در سالن 38B نمایشگاه و در فضایی با متراژ 3 هزار و 400 متر مربع به صورت مستقل حاضر شده و به ارایه آخرین دستاوردها و محصولات این صنعت می‌پردازند.
بیشتر بخوانید:

حضور اعضای انجمن تهویه مطبوع در نمایشگاه تاسیسات تهران

نمایشگاه تاسیسات-کاماپرس
.
.
.
.
.
تهویه مطبوع-کاماپرس
.
تهویه مطبوع-کاماپرس
.
تهویه مطبوع-کاماپرس
.
تهویه مطبوع-کاماپرس
بر اساس این گزارش، 25 شرکت عضو انجمن تولیدکنندگان سیستم‌های تهویه مطبوع از جمله شرکتهای تهویه، صنایع یکتا تهویه اروند، صنایع سرماآفرین ایران، هواساز، دمنده، صنایع تهویه دماوند، کویل سازان آریا، نیا تهویه آرا، صنعت چرخش کاسپین، فرم دما، بابک مس ایرانیان، دانش بنیان طوفان ساز، سارائیل نسیم، صنایع تهویه تبخیر صنعت کاردان و …. در این نمایشگاه حضور دارند.
گفتنی است، انجمن تولیدکنندگان سیستم‌های تهویه مطبوع ایران از اردیبهشت 94 با هدف انجام مطالعات استراتژیک و تجزیه و تحلیل صنعت تهویه در ایران و جهان به منظور ارائه راهکارهای مناسب برای ارتقاء سطح کیفی محصولات،  تلاش در جهت رفع موانع و محدودیت های تولیدی و صادراتی، ارتقای کیفیت محصولات و رعایت استانداردهای روز دنیا، تدوین برنامه آموزشی ارتقاء سطح کیفی دانش عمومی و تخصصی در زمینه تهویه مطبوع و تدوین استانداردهای تضمین کیفیت محصولات، آغاز به کار کرد.
انتهای پیام
مرتبط با : انجمن تولیدکنندگان صنعت تهویه مطبوع ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز