حضور تشکلی اعضای انجمن تولیدکنندگان سیستم‌های تهویه مطبوع در نمایشگاه تاسیسات ساختمان

لست سکند

دبیرکل انجمن تولیدکنندگان سیستم‌های تهویه مطبوع ایران از حضور بیش از 25 شرکت فعال این حوزه در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات ساختمان خبر داد.

به گزارش کاماپرس، شراره کامرانی با اشاره به حضور شرکت‌های مطرح تولیدکننده سیستم‌های تهویه مطبوع در این نمایشگاه، اظهار کرد: شرکت‌های عضو انجمن تولیدکنندگان سیستم‌های تهویه مطبوع ایران با هدف معرفی و ارایه آخرین محصولات و دستاوردهای خود و همچنین نمایش توان بالفعل صنعت تهویه مطبوع در این نمایشگاه حاضر شده‌اند.

وی با بیان اینکه همه ساله اعضای انجمن سیستم‌های مطبوع به صورت جمعی و در قالب تشکل در نمایشگاه تاسیسات ساختمان شرکت می‌کنند، بیان کرد: طبق روال هر سال، انجمن تولیدکنندگان سیستم‌های تهویه مطبوع به صورت تشکلی واحد در سالن 38B نمایشگاه گرد هم جمع شده و به ارایه آخرین دستاوردها و محصولات این صنعت می‌پردازند.

دبیرکل تولیدکنندگان سیستم‌های تهویه مطبوع، اضافه کرد: همچنین از مسئولان سازمان‌های مختلف و مرتبط با صنعت تهویه مطبوع برای بازدید از غرفه‌ها برای آشنایی بیشتر با توانمندی شرکت‌ها و دیگر رویدادها و برنامه‌های انجمن دعوت به عمل آمده است.

کامرانی همچنین در رابطه با فعالیت انجمن تولیدکنندگان سیستم‌های تهویه مطبوع ایران، خاطرنشان کرد: این انجمن از اجتماع تولیدکنندگان محصولات نهایی، قطعات و ادوات مختلف صنعت تهویه مطبوع تشکیل شده و در حال حاضر از سراسر کشور بیش از 70 عضو فعال دارد.

راز آسمان پایتخت

وی با بیان اینکه صنعت تهویه مطبوع از جمله صنایع پیشرو و اثرگذار در سطح رفاه و سلامت جامعه به شمار می‌رود، ادامه داد: محصولات تولیدی این صنعت رو به رشد در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف اعم از مصارف خانگی، اداری و صنعتی کاربرد بسیار بالایی دارد.

وی با تاکید بر کیفیت بالای محصولات تولیدی داخل کشور، بیان کرد: یکی از نقاط قوت و تمایز محصولات داخلی، خدمات مطلوب و مناسب شرکتهای داخلی در مقایسه با تولیدات خارجی است و مصرف کنندگان محصولات داخلی از این منظر اطمینان خاطر دارند.

دبیرکل انجمن تولیدکنندگان سیستم‌های تهویه مطبوع ایران در پایان با اشاره به سایر برنامه‌های جانبی انجمن در این نمایشگاه، گفت: حضور مسئولان سازمان‌های مختلف و مرتبط با صنعت تهویه مطبوع و همچنین هیات‌های تجاری مختلف در سالن نمایشگاه و بازدید از غرفه‌ها، دیدار صمیمانه با فعالان صنف تهویه مطبوع، تور بازدید از غرفه‌ها برای خبرنگاران و همچنین برگزاری نشست مطبوعاتی برخی از برنامه‌های پیش بینی شده در نمایشگاه است.

گفتنی است، 25 شرکت عضو انجمن تولیدکنندگان سیستم‌های تهویه مطبوع از جمله شرکتهای تهویه، صنایع یکتا تهویه اروند، صنایع سرماآفرین ایران، هواساز، دمنده، صنایع تهویه دماوند، کویل سازان آریا، نیا تهویه آرا، صنعت چرخش کاسپین، فرم دما، بابک مس ایرانیان، دانش بنیان طوفان ساز، سارائیل نسیم، صنایع تهویه تبخیر صنعت کاردان و …. در این نمایشگاه حضور دارند.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات ساختمان، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران 13 تا 16 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : انجمن تولیدکنندگان صنعت تهویه مطبوع ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز