گروه بهمن در سال جاری محصولات متنوعی را عرضه می‌ کند

لست سکند

از فردا فیدلیتی با دو مدل پنج و هفت سرنشین به ترتیب با قیمت 655 میلیون تومان و 670 میلیون تومان به صورت نقدی به فروش می‌رسد.

به گزارش کاماپرس، پیش‌تر تولید محصول فیدلیتی آغاز شده بود و اولین مرحله فروش آن یکم تیرماه، همزمان با ولادت امام رضا (ع)، است. بنا به گفته بیوک علیمرادلو، مدیر عامل گروه بهمن، تست رانندگی خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی انجام شده و خودرو دیگنیتی به تولید و عرضه انبوه هم رسیده است. مشتریان از طرح‌های فروش دیگنیتی استقبال کرده و به موجب همین موضوع طرح‌های فروش این محصول تکرار شده و به طور کاملا جدی استمرار پیدا خواهد کرد.

طبق اعلام علیمرادلو با وجود قطعات در انبارهای بهمن موتور و اینکه خط تولید این مجموعه به سرعت مشغول تولید است و شرایط به گونه‌ای بوده که امکان تحویل محصولات پیش فروش شده در زمان مقرر فراهم است؛ ولی تا به حال وزارت صمت اجازه پیش فروش را صادر نکرده و برنامه این گروه نیز فروش فوری است.

خودرو فیدلیتی یکی از محصولات استراتژیک گروه بهمن به شمار می‌رود. پلت فرم کامل و دانش فنی برای تولید این خودرو خریداری شده و تجهیزات مورد نیاز برای این منظور هم انتقال پیدا کرد. همه این موارد در کنار هم موجب تولید یک اس‌یو‌وی داخلی شد. این گروه در نظر دارد دو محصول دیگر هم در سبد محصولات سواری و خودروهای اس‌یو‌وی عرضه کند و دامنه محصولات خود را گسترش دهد.

راز آسمان پایتخت

دیگر طرح‌ها و محصولات گروه بهمن

این شرکت قصد عرضه یک ون باری جدید، کارگو ون، را در سال جاری دارد. به گفته مدیرعامل گروه بهمن، این خودرو باعث تحول حمل و نقل شهری در سگمنت خودروهای تجاری خواهد شد و پاسخگوی نیاز شدید بازار برای سریع شدن حمل و نقل کالای خرد و خدمات است. به علاوه بهمن موتور قصد تولید یک سدان مدرن در حوزه خودروهای سواری را برای شش ماهه دوم امسال دارد.

رویکرد گروه بهمن و شرکت بهمن موتور عرضه محصولاتی با تیراژ بالا، مانند فیدلیتی، در سگمنت‌های متفاوت است. مجموعه بهمن بر گلایه مردم از صنعت خودروسازی کشور واقف بوده و راه حل این موضوع را همکاری فعالان و تصمیم گیران برای ارائه خودرو مناسب با قیمت منطقی می‌داند. در هر شرایطی اصل جدی این مجموعه رضایت مشتری بوده و در همین خصوص نیز این گروه سعی خود را بر در نظر گرفتن قیمت‌های عادلانه خودروهای جدید خود یعنی فیدلیتی و دیگنیتی به منظور جلب رضایت مشتریان معطوف کرده است. البته این مجموعه به کیفیت محصولات خود نیز بسیار اهمیت می‌دهد.

مرتبط با : گروه بهمن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز