گران ترین عمارت هنگ کنگی با ارزش بیش از 281 میلیون دلار

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یک عمارت بزرگ و مجلل در هنگ کنگ با قیمت هنگفت ۲.۲ میلیارد دلار هنگ کنگ و ۲۸۱.۱ میلیون دلار آمریکا تبدیل به گران‌ترین خانه این شهر شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، این ملک با چشم‌اندازی از خلیج ریپالس همچنین یکی از گران‌ترین خانه‌های موجود در بازار املاک و مستغلات جهان است و حتی از پنت‌هاوس برج سنترال پارک در شهر نیویورک قیمت بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید:

ساخت این عمارت مسکونی با مساحت بیش از ۱۶۷۲ متر مربع در سال ۲۰۱۹ تکمیل شد، اما به دنبال همه‌گیری کرونا چند سال طول کشید تا به فروش گذاشته شود.

راز آسمان پایتخت

مدیر فروش این ملک در مصاحبه‌ای ضمن اشاره به رکورد بازار در سال ۲۰۲۲، پیش‌بینی کرد که با بازگشایی شهرها و رفت و آمد سایر چینی‌ها به هنگ کنگ، قیمت خانه کاهش و خرید برای استفاده شخصی افزایش خواهد یافت.

او همچنین خاطرنشان کرد مساحت زیاد این خانه و نزدیکی آن به آب احتمالا خریداران ثروتمند زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

این عمارت با پنجره‌های بزرگ مشکی، کفپوش‌های مرمری و راه پله سلطنتی تزئین شده و از ۱۱ اتاق خواب، ۸ حمام دستشویی و حتی یک آسانسور بهره‌مند شده است.

در خارج از خانه نیز یک فضای روباز بر روی پشت بام و برای تماشای منظره خلیج تعبیه شده و یک فضای مخصوص استراحت و مجهز به استخر نیز وجود دارد.

علی‌رغم کاهش قیمت مسکن، الزامات سختگیرانه وام دهی هنگ کنگ، بازار را در برابر اثرات افزایش نرخ بهره محافظت کرده که به ثبات بیشتر بازار منجر شده است.

انتهای پیام

ایده سبز
دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز