گران ترین عطر تلخ مردانه در بازار چند؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

اگر شما هم جزو آن دسته از آقایانی هستید که می‌خواهید استایل لوکس و لاکچری خود را تکمیل کنید، قطعا به یکی از گران‌قیمت‌ترین عطرهای مردانه نیاز دارید. خود آقایان هم اعتراف کرده‌اند که با استفاده از عطر‌های گران‌قیمت اعتماد به نفس بیشتر و احساس خوشایند‌تری خواهند داشت. بسیاری از آن‌ها نیز معتقدند که عطر گران‌قیمت، علاوه بر اینکه حس تجملات به آن‌ها می‌دهد، باعث جلب توجه دیگران نیز می‌شود. در بین این عطر‌های گرم آن‌هایی که طبع گرم و تلخ دارند بیشتر مورد توجه هستند.

کاماپرس در این گزارش، گران‌ترین عطر تلخ مردانه را به شما معرفی می‌کند.

1-عطر بولگاری فالکار

اگر شما هم جزو آن دسته آقایانی هستید که به روایح شرقی و چوبی علاقه‌مندید عطر بولگاری برای شما بسیار مناسب است. این عطر که ساخته کشور ایتالیا است در سال 2019 وارد بازار شد و افراد ثروتمند زیادی را به سوی خود جذب کرد. این عطر نمادی از شکوه، عظمت، تجمل‌گرایی و لوکس‌پسندی است که دارای بویی سبک و منحصر به فرد است. این عطر دارای روایح مشک و روایح چوبی بوده که برای هر سنی مناسب است و بیشتر برای فصول سرد سال استفاده می‌شود. قیمت این عطر در بازار 24 میلیون تومان است.

عطر بولگاری فالکار

2-عطر کلایو کریستین نامبر وان

این عطر که با روابح چوبی- شرقی خود توانسته جایگاه ویژه‌ای در بین آقایان جسور، خوش‌پوش و ریسک‌پذیر پیدا کند، به عنوان معروف‌ترین و گاه به عنوان گران‌ترین عطر دنیا شناخته می‌شود. زمانی که برای اولین بار رایحه‌های ابتدایی این عطر به مشام شما می‌رسد، ترکیبی از روایح دلنشینی همچون نارنگی ماندارین، گریپ‌فروت، هل، گیاه درمنه، زیره، جوز، فلفل قرمز شیرین و لیموترش سبز را حس می‌کنید. علاوه بر آن این عطر با بوی شیک، دلربا و با ماندگاری فوق‌العاده‌ای که دارد از بوهای رز، زنبق، یاس، گل برف و گل یلانگ هم استفاده کزده است. قیمت این عطر در بازار 24 میلیون تومان است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید: 

 

عطر کلایو کریستین نامبر وان

3-عطر فردریک مال فرنچ لاور

این عطر که در سال 2007 وارد بازار شد با رایحه معتدل و چوبی و تلخ خود نظر بسیاری از آقایانی را که دنبال جلب توجه خانم‌ها هستند، به خود جذب کرد. عطر فردریک توسط یک کمپانی فرانسوی به بازار عرضه شد که یکی از گرانقیمت‌ترین عطر‌های مردانه با روایح دلربا به شمار می‌رود. در ترکیب اصلی این عطر از رایحه‌های سدر، سنبل ختایی، صمغ گالبانیوم، مشک، خزه درخت بلوط و خس‌خس استفاده شده و بویی خاص و ماندگار ایجاد کرده است. قیمت این عطر در بازار 18 میلیون و 600 هزار تومان است.

فردریک مال فرنچ لاور

4-عطر پیور دیستنس ام وی 2 کیو

آقایانی که برای تکمیل استایل خود به دنبال یک عطر منحصر به فرد هستند می‌توانند عطر پیور دیستنس را تجربه کنند. این عطر در سال 2022 توسط یک کمپانی هلندی با روایح تلخ و چرمی وارد بازار شد و توانست نظر بسیاری از آقایانی را که به دنبال یک عطر برای مهمانی‌های خاص و مجلل و قرار‌های کاری رسمی هستند، به خود جلب کند. در این عطر از ترکیباتی مانند اسطوخودوس، شکوفه پرتقال، فلفل صورتی، یاس، دارچین، گیاه ناگارموتا، شیره کاج، وانیل، نعناع هندی، سدر و لابدانیوم استفاده شده است. قیمت این عطر در بازار 34 میلیون تومان است.

عطر پیور دیستنس ام وی 2 کیو

5-عطر روژا داو انیگما پور هوم

به طور کلی عطرهای انگلیسی گرم تداعی کننده حس لوکس و اصالت هستند که در این عطر روژا این موضوع به شدت به چشم می‌خورد. این عطر که در سال 2013 وارد بازار شد برای اکثر آقایان جوان و میانسالی که می‌خواهند در مهمانی‌های کاملا رسمی و مهمانی‌های شبانه توجه دیگران را با یک عطر به خود جذب کنند، انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای است. در ترکیبات اصلی این عطر از رایحه‌های ترنج، بهار نارنج، فلفل، زنجبیل، تنباکو، وانیل و نعناع هندی استفاده شده است. قیمت این عطر 19 میلیون و 900 هزار تومان است.

عطر روژا داو انیگما پور هوم

انتهای پیام

مرتبط با : خانومیریحا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “گران ترین عطر تلخ مردانه در بازار چند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز