گران ترین خانه های افراد مشهور در سال 2023

از جمله تجملاتی که ثروتمندان، به‌خصوص سلبریتی‌ها به آن علاقمند هستند می‌توان به املاک و مستغلات اشاره کرد. عمارت‌های لوکس زیادی پس از خریداری شدن توسط افراد مشهور، مورد توجه قرار گرفته و همین باعث افزایش قیمت آن‌ها در هنگام فروش در سال‌های بعد شد. کاماپرس در این مطلب به معرفی گران‌ترین خانه‌هایی که سلبریتی‌ها خریده‌‌اند می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

بیانسه و جی زی

این زوج خواننده مشهور در سال ۲۰۲۳ برای خرید یک عمارت مجلل مشرف به اقیانوس آرام حدود ۲۰۰ میلیون دلار پرداخت کردند. قیمت این ملک که در شهر مالیبو، واقع در غرب لس‌آنجلس قرار گرفته در ابتدا ۲۹۵ میلیون دلار ذکر شده بود که با تخفیف به بیانسه و جی زی فروخته شد. این خرید رسما رکورد گران‌ترین خرید ملک در تاریخ کالیفرنیا و دومین در ایالات متحده را شکست.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

پیرس برازنان

ستاره سابق جیمز باند، پیرس برازنان، در سال ۲۰۲۰، ، عمارت خود در شهر مالیبو را به قیمت ۱۰۰ میلیون دلار برای فروش گذاشت‌. او و همسرش کیلی شای اسمیت، حدود ۲ دهه قبل این ملک را به قیمت ۷ میلیون دلار خریداری کرده و پسرانشان دیلان و پاریس را در آنجا بزرگ کردند.

تینا ترنر

این خواننده پیشکسوت آمریکایی، قبل از مرگش در سن ۸۳ سالگی، آخرین روزهای زندگی‌اش را در این عمارت آرام و در کنار دریاچه زوریخ سپری کرد‌. او و شریک زندگی‌اش اروین باخ در سال ۱۹۹۸ این هفته را اجاره کرده و در سال ۲۰۱۳ آن را به قیمت ۷۶ میلیون دلار خریداری کردند.

شر

الهه پاپ آمریکایی در ابتدا عمارت مجلل خود در مالیبو را به قیمت ۸۵ میلیون دلار برای فروش گذاشت، اما در آخر حدود ۱۰ میلیون دلار از این قیمت کم کرد. این خانه با سبک معماری ایتالیایی دارای ۷ اتاق خواب، ۹ حمام و دستشویی و ۱.۷ هکتار زمین بوده و از امکانات خاصی مانند زمین تنیس و استخر وسیع نیز بهره‌مند شده است.

آنجلینا جولی و برد پیت

این زوج سابق یک تاکستان ۱۲۰۰ هکتاری فرانسوی به نام «شاتو میراوال» را در سال ۲۰۱۲ به قیمت حدود ۶۰ میلیون دلار خریداری کردند تا تجارت شراب خانوادگی خود را پایه‌گذاری کنند. با این حال پس از جدایی، برنامه‌ها تغییر کرد و جولی نیز سهم خود در این ملک را فروخت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز