گران ترین اتو مو های بازار برای زیبایی بیشتر + قیمت

لست سکند

اتوهای گران قیمت معمولا از امکانات بیشتری نسبت به سایر اتوهای ارزان بهره می‌برند و به کمک آن‌ها می‌توان مو را علاوه بر صاف کردن، به حالت فر در آورد، بدون این که به موها آسیبی وارد شود. این اتوها مناسب افرادی است که استفاده حرفه‌ای و یا آرایشگاهی دارند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پنج مدل از گران ترین اتوهای موجود در بازار می‌پردازد:

اتو و حالت دهنده ی مو لورآل مدل Steampod 3.0

این اتو لورآل دارای صفحات پهن از جنس سرامیکی است که بدون آسیب زدن و سوزاندن موها را حالت می‌دهد. پنل تنظیم دما این اتو تا 210 درجه قابل تنظیم است و به کاربران امکان می‌دهد که دما را با توجه به جنس موی خود مشخص کنند. این اتو مو دارای مخزن آب است که با تولید بخار مدت زمان اتوکشی را کاهش می‌دهد و قادر است فرترین و وزترین موها را به حالت لخت در بیاورد. لازم است که این مخزن با آب مقطر پر شود. شانه داخلی قرار گرفته در این اتو موها را یکنواخت می‌کند و در صورت نیاز کاربران می‌توانند آن را جدا کنند. این اتو به قیمت 19 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

اتو مو جی اچ دی مدل Gseries

این اتو مو از محصولات برند انگلیسی گود هیر دی است که با صفحات سرامیکی با اندازه متوسط تولید می‌شود. این محصول برای گرم شدن به 25 ثانیه زمان نیاز دارد و حداکثر دما آن تا 185 درحه قابل تنظیم است. این اتو مو به سرعت داغ می‌شود و بعد از روشن شدن به 25 ثانیه زمان برای داغ شدن نیاز دارد و سپس آماده استفاده است. سیم گردان و کابل 2.7 متری این تو به راحتی امکان استفاده راحت برای کاربران را فراهم می‌کند. این محصول به قیمت 12 میلیون و 880 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: 

راز آسمان پایتخت

اتو مو ریومپ مدل ST-1750-EU2

این اتو مو حرفه‌ای شارژی است و به سه ساعت زمان برای شارژ شدن کامل نیاز دارد. این محصول بسیار سبک است و فقط 243 گرم وزن دارد و در طی استفاده‌های طولانی مدت دست را خسته نمی‌کند. صفحات سرامیکی این دستگاه دارای فناوری یونی حاوی کراتین، آرگان و روغن نارگیل هستند که مو را به شدت صاف می‌کنند. قابلیت تنظیم دما در سه درجه 160، 180 و 210 وجود دارد که کاربران با توجه به نیاز خود می‌توانند آن را تعیین کنند. این اتو مو به قیمت 10 میلیون و 920 هزار تومان قابل تهیه است.

اتو مو بابیلیس پرو مدل BAB3000EPSDE

اتو مو بابلیس از صفحات سرامیکی پیشرفته ساخته شده است و سیستم یون این محصول به راحتی امکان صاف کردن مو در کوتاه‌ترین زمان را فراهم می‌کند. این محصول توان مصرفی 550 وات دارد و قابل تنظیم در پنج حرارت بین 150 تا 230 درجه است. سیم 2.7 متری و قابلیت چرخش 360 درجه آن امکان استفاده راحت از آن را برای کاربران فراهم می‌کند. اتو مو بابلیس به قیمت هفت میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد.

اتو مو بخار درمانی پرومارون Rl-1111

یکی از مزیت‌های این محصول نسبت یه سایر اتو موها، داشتن منبع آب با ظرقیت 350 میلی‌لیتری و قابلیت تولید بخار است. پنج شیار روی صفحات اتو برای پخش کردن بخار بر روی مو قرار گرفته‌اند که مو را مرطوب می‌کند و به آن آسیب نمی‌زند. صفحات متحرک سرامیکی با پوشش تورمالین باعث پخش شدن یکنواخت دما در همه قسمت‌های مو می‌شود. علاوه بر این صفحات تورمالین از منابع طبیعی تولید یون هستند و با کاهش یون‌های منفی از وزشدگی موها جلوگیری می‌کنند. این اتو مو قابلیت تنظیم دما بین 160 تا 230 درجه را دارد و به قیمت هفت میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز