گرانی لاستیک ادامه دارد/ تولیدکنندگان به دنبال ابلاغ رسمی گرانی 50 درصدی

لست سکند

اگر قیمت ارز را مبنای تحولات بازارهای مختلف بدانیم، بازار لاستیک به کاهش قیمت دلار در چند روز گذشته واکنشی نشان نداده و در این بازار گرانی همچنان حرف اول و آخر را می زند.

به گزارش کاماپرس، امیدواری به کاهش قیمت در بازارهای مختلف در برخی بازارهای کمرنگ تر از بازارهای دیگر است. یکی از این بازارها ، بازار لاستیک است که به نظر می رسد حتی اگر ارز هم کاهش قیمت را تجربه کند گرانی همچنان در آن حکفرمایی خواهد کرد.

4 برابر شدن قیمت لاستیک در مدت زمان بسیار کوتاه در بازار و افزایش نزدیک به دو برابری قیمت مصوب لاستیک ، شاید با یک گرانی دیگر همراه شود چرا که مسئولان انجمن تولیدکنندگان لاستیک از افزایش قیمت سخن می گویند.

در تازه ترین تحول، مصطفی تنها سخنگوی انجمن تایرسازان ، در مورد بحث‌های مطرح شده مبنی بر صدور مصوبه افزایش 50 درصدی قیمت تایر اظهار داشت: مصوبه‌ای به صورت کتبی به ما ابلاغ نشده و هفته آینده این موضوع مشخص خواهد شد.

مصوبه گرانی لاستیک صادر شده ولی ابلاغ رسمی نشده است

راز آسمان پایتخت

وی ادامه داد: تایرسازان در رفت و آمد هستند و اسناد و اطلاعاتشان را رد و بدل میکنند، اما هنوز چیزی مشخص نشده است.

تنها در پاسخ به این سوال که آیا مصوبه افزایش قیمت تایر صادر شده است؟ تصریح کرد: ظاهرا مصوبه‌ای صادر شده ولی هنوز به ما ابلاغ کتبی نشده است.

سخنگوی انجمن تایرسازان در مورد این که آیا مصوبه برای افزایش 50 درصدی قیمت‌ها بوده است؟ گفت: هنوز میزان افزایش قیمت مشخص نیست و چیزی نهایی نشده است.

وی توضیح داد: طبق مکاتبات انجام شده موضوع تجدیدنظر در مبنای قیمت‌گذاری تایر با توجه به شناور بودن قیمت مواد اولیه مطرح است که اوایل هفته آینده مشخص خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازارها و کسب وکارها، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز