گام بلند رقیب تسلا برای رقابت با سایبر تراک

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرکت‌های خودروسازی به رهبری تسلا برنامه دارند تا دهه آینده وسایل نقلیه بنزینی را از میان برداشته و خودروهای برقی را جایگزین آن کنند. در این میان نام‌های شناخته شده‌تری مانند فورد و جنرال موتورز را می‌بینیم، اما شرکت‌های کوچک‌تری مانند فیسکر نیز با شکوفایی سریع خود به تهدیدی برای غول‌هایی نظیر تسلا تبدیل شده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، این شرکت خودروساز در ۳ آگوست سال جاری از وانت تمام برقی خود به نام «آلاسکا» رونمایی کرد که قرار است در آینده‌ای نزدیک با «سایبر تراک» تسلا، رقابتی تنگاتنگ داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

قیمت این خودرو با برد ۵۴۷ کیلومتر، از حدود ۴۵ هزار دلار شروع شده و تولید آن در سه ماهه اول ۲۰۲۵ انجام خواهد گرفت. مقامات این شرکت همچنین امیدوارند شاسی بلند «اوشن» به ارزش ۳۷ هزار دلار، با مدل Y محبوب تسلا با قیمت بیش از ۴۷ هزار دلار رقابت کند.

راز آسمان پایتخت

علاوه بر همه این‌ها، فیسکر در ۳۱ آگوست از کراس اوور کوچک تمام برقی خود نیز پرده برداشت که ۲۹ هزار دلار قیمت داشته و تولید و تحویل آن حدودا جولای ۲۰۲۵ تخمین زده شده است. با توجه به تفاوت قیمت فیسکر با رقبا، انتظار می‌رود کنار زدن تسلا چندان هم دست نیافتنی به‌نظر نرسد.

هنریک فیسکر، به‌عنوان رئیس و مدیر عامل، در توضیح قیمت‌های مقرون به‌صرفه توضیح داد:«ما این وسیله نقلیه را با این ایده ایجاد کردیم که همه جوانان ساکن شهرهای بزرگ توانایی جابه‌جایی با یک خودروی اقتصادی را داشته باشند.»

این خودرو همچنین از تاریخ ۴ تا ۱۰ سپتامبر در رویداد IAA Mobility مونیخ به نمایش گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز