کیک اسفنجی رولی بنیس ؛ یک سوئیس رول واقعی و خوشمزه!

لست سکند

کیک رولی که اغلب به آن رولت سوئیسی یا همان «سوئیس رول» گفته می‌شود، یک نوع دسر شبیه کیک اسفنجی رولی است که با مواد انباشته و با خامه فرم گرفته، سرو می‌شود. با آن‌که نام این کیک از کشور سوئیس گرفته شده، اما اولین دستور تهیه‌اش در در انگلستان یافت شده! تنها چیزی که در مورد سابقه کیک های رولی ثابت شده، این است که آن‌ها از نقطه‌ای در اروپا سرچشمه گرفته‌اند. کیک اسفنجی رولی بنیس هم نوعی کیک اسفنجی است که مثل سایر کیک‌های اسفنجی از زرده تخم مرغ، آرد و شکر درست می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار صنایع غذایی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به طور معمول یک لایه نازک از کره یا مربا و گاهی اوقات شکلات در میان سوئیس رول وجود دارد. ممکن است بنا به سلیقه و ذائقه، انواع میوه‌ها مانند توت فرنگی، آناناس یا خامه فرم گرفته محتویات کیک رولی را تشکیل دهند. طعم‌های منحصر به فردتر این کیک‌ها مانند قهوه در همه‌جا یافت نمی‌شود. در ادامه به بررسی بیشتر کیک‌های رولی و البته معرفی انواع کیک اسفنجی رولی بنیس پرداخته می‌شود؛

نکات مهم برای پختن کیک‌های رولی

برای داشتن یک کیک رولی خوشمزه نکات ظریف زیادی را باید رعایت کرد. تخم مرغ، شکر، نمک، بکینگ پودر و جوش شیرین پس از مخلوط شدن ابتدا باید با سرعت کمی هم زده شوند. سپس به تدریج لازم است که سرعت هم زدن را افزایش داد.

راز آسمان پایتخت

این افزایش سرعت تا زمانی باید ادامه یابد که مخلوط تخم مرغ، سبک، پفی و حجم آن دوبرابر شود. هنگام افزودن وانیل و کره ذوب شده، از سرعت همزن باید کم کرد. درنهایت پس از افزودن آرد استفاده از میکسر را باید متوقف کرد.

پس از گذاشتن خمیر در فر و طی کردن ده الی 12 دقیقه آن را داخل فویل آلومینیومی باید پیچید. چیزی که اهمیت دارد این است که آن‌ها باید در یک تابه کم عمق پخته شوند. لازم است کیک به مدت یک ساعت در یخجال استراحت کند.

در آخر می‌توان با مواد مورد نظر کیک را به آرامی رول و تزئین کرد.

بنیس، تولیدکننده بهترین کیک اسفنجی رولی

کارخانه بنیس به عنوان یک برند با سابقه، زحمت درست کردن کیک‌های رولی را برای مشتریان خود کم کرده است! بنیس با تولید انواع بیسکویت، شکلات، کاپ کیک، کلوچه و کیک‌های لایه‌ای نیاز طرفداران خود را تامین می‌کند.

وزن و ترکیبات هر محصول در وبسایت بنیس بارگزاری می‌شود. بنیس برای وگان‌ها نیز محصولاتی تولید می‌کند. شکلات‌های تخته‌ای کاملا گیاهی این کارخانه، بدون افزودن شیر و تخم مرغ ساخته می‌شوند. کارخانه بنیس با عرضه پودر کیک در بازار، سلیقه مشتریانی که تمایل دارند تجربه پخت یک کیک گرم و لذیذ را داشته باشند در نظر گرفته است.

«کیک رولی سوترول» و «مینی رول روکش دار» از جمله محصولات پرطرفدار بنیس است که در ادامه بیشتر معرفی می‌شوند:

انواع کیک اسفنجی رولی بنیس

سوترول: کیک رولی سوترول از محصولات بنیس یک میان وعده کامل معرفی می‌شود. مواد داخل کیک بدون آن‌که با هم مخلوط شوند، از دو طعم متفاوت تشکیل شده‌اند. وزن کیک 40 گرم است. بنیس در تولید این کیک به میزان مجاز پروتئین، کالری‌های مجاز، شکر و نمک توجه کرده است.

مینی رول روکش دار: این کیک رولی با روکش شکلات، طعم خاص خود را دارد. بنیس برای لذت بیشتر مشتریان از محصولات خود پیشنهاد می‌کند تا کیک‌های شکلاتی را قبل از سرو در مایکرویو گرم کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بنیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز