کیا استینگر 2023 ؛ شاهکار کره ای ها که به ایران نیامد (ویدیو)

لست سکند

با این که چندین سال از عرضه کیا استینگر به بازار می گذرد ولی هنوز هم روی جاده هیچ خودرویی شبیه به آن دیده نمی شود و در کلاس خودش تک و منحصر به فرد است. این سدان زیبا از موتوری قدرتمند بهره می برد و در هیچ شرایطی شما را ناامید نخواهد کرد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که کیا استینگر مدل 2023 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، وقتی صحبت از خودروهایی به میان می آید که توصیف شان کار دشواری است، به طور قطع کیا استینگر یکی از آن هاست. اولین نسل از این سدان اسپرت در سال 2018 به بازار معرفی شد و از آن زمان توانسته است هواداران زیادی را در سرتاسر جهان به سوی خودش جذب کند.

کیا استینگر مدل 2023 از کابینی خوب و جادار برای خانواده و اسباب و اثاثیه بهره می برد و برای سفرهای خانوادگی گزینه بسیار مناسبی است. این سدان متوسط در دو تیپ GT-Line و GT2 در اختیار مشتریان قرار می گیرد. تیپ پایه GT-Line به یک موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری توربو مجهز شده است که 300 اسب بخار نیرو و 422 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و تیپ GT2 از یک موتور شش سیلندر 3.3 لیتری توربو بهره می برد که 368 اسب بخار نیرو و 510 نیوتن متر گشتاور در اختیار راننده قرار می دهد.

راز آسمان پایتخت

هر دو موتور در کنار یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می گیرند که نیرو را به چرخ های جلو منتقل می کند. سیستم چهار چرخ محرک نیز به صورت سفارشی قابل خریداری است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : کیا موتورز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز