کوله پشتی بیزنس کلاسیک شیائومی را ببینید

لست سکند

شیائومی یک شرکت چینی است که کار خود را با طراحی و تولید محصولات الکترونیکی شروع کرد. با این حال شیائومی و محصولات آن هر روز گسترش پیدا کرد و این شرکت وارد فعالیت در حوزه‌های جدیدتر شد. کوله‌پشتی یکی از محصولات تولیدی این شرکت است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس با بررسی سایت شیائومی شاپ کوله پشتی بیزینس کلاسیک این برند را معرفی می‌کند.

ویژگی‌های کوله‌پشتی شیائومی

این کوله‌پشتی 17 لیتر گنجایش دارد و برای سفر، مدرسه، دانشگاه، محل کار و … مناسب است. جنس پارچه به کار رفته در این محصول 1260 دی است. این پارچه به صورت سه لایه در کیف استفاده شده است. دیگر ویژگی مهم کوله‌پشتی ضدآب بودن آن است. استفاده از این نوع پارچه سبب سبک‌وزن بودن کوله‌پشتی شیائومی شده است. قیمت این محصول 839 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

 

طراحی کوله‌پشتی بیزینس کلاسیک

شکل ظاهری کیف به‌صورت مکعب مستطیل است. طراحی محصول کاملا مینیمالیستی بوده و هیچ جزء اضافه‌ای در آن به چشم نمی‌خورد. کیف دارای چهار جیب زیپ‌دار است که دو تا از آنها بر روی قسمت جلویی کوله پشتی قرار گرفته‌اند. در قسمت داخل جیب‌ها بخش‌های مختلفی مخصوص قرار دادن لپ‌تاپ، تلفن همراه، لوازم تحریر، دفترچه، کلید، فلش و پاروبانک تعبیه شده است. محفظه لپ‌تاپ این کوله‌پشتی برای لپ‌تاپ‌ها تا سایز 6/15 اینچی مناسب است. یک لایه محافظ در این قسمت قرار دارد که لپ‌تاپ را در برابر ضربه و آسیب محافظت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

طراحی ارگونومیک

استفاده از مواد ای‌پی‌ای در قسمت پشتی کیف و طراحی ارگونومیک کوله باعث شده تا حمل کیف به مدت طولانی خستگی ایجاد نکند. وجود یک بند s مانند رودوشی باعث شده تا فشار روی شانه‌ها کم‌تر شود. یک نوار مخصوص برای قرارگیری کیف بر روی چمدان در هنگام سفر نیز در قسمت پشتی‌کوله تعبیه شده است. کوله‌پشتی شیائومی تنها 700 گرم وزن دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز