کرایه تاکسی در سال آینده چقدر می شود؟

براساس تصمیم جدید شورای شهر تهران، کرایه تاکسی طی سال آینده با 45 تا 75 درصد افزایش همراه می‌شود.

به گزارش کاماپرس، در صدو ششمین جلسه شورای تهران، بهای کرایه تاکسی مورد بررسی قرار گرفت و با اتفاق آرا افزایش 45 تا 75 درصد تصویب شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

رئیس کمیسیون عمران حمل‌ونقل شورای شهر تهران درباره افزایش قیمت کرایه تاکسی اشاره کرد: متوسط افزایش نرخ کرایه 45 درصد خواهد بود که از 500 خط تاکسیرانی تنها 10 درصد افزایش رقمی بیش از این خواهند داشت و برای برخی خطوط نیز افزایشی کمتر از 45 درصد اعمال می‌شود.

تشکر‌ی‌هاشمی اظهار کرد: میزان ورودی برای تاکسی خطی گردشگری 5 هزارتومان، نرخ کرایه تاکسی‌های فرودگاه مهرآباد 35  هزارتومان، تاکسی‌های راه‌آهن 25 هزارتومان و تاکسی‎های تلفنی همچنین ویژه 458 هزارتومان خواهد بود که به ازای هر کیلومتر پیمایش لحاظ خواهد شد.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

این مقام مسئول ادامه داد: اگر خط تاکسیرانی در خطوطی با شیب تند باید تا 20 درصد افزایش قیمت خواهد داشت و اگر درساعت اوج ترافیک باشد این میزان تا 50 درصد افزایش خواهد یافت. در روزهای یخبندان و با بارندگی شدید نیز حداکثر 40 درصد افزایش قیمت پیش‌بینی شده است. نرخ کرایه‌ها از ساعت 10 شب تا 6 صبح نیز 20 درصد افزایش می‌یابند.

تشکری‌هاشمی در رابطه با قیمت کرایه ون‌ها توضیح داد: قیمت کرایه ون‌ها تا سقف 80 درصد تاکسی‌ها خواهد بود.

براساس گزارش منتشر شده در مهر، عضو شورای تهران اشاره کرد: افزایش قیمت‌ها از اردیبهشت ماه سال آینده اعمال می‌شود و شهرداری تهران مجاز به افزایش قیمت 80 درصدی نرخ خودروهای لوکس خواهد بود.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز