کدام فروشگاه‌ اینترنتی در ایام نوروز فعال است؟

خدمات برخی از فروشگاه‌های اینترنتی به متقاضیان در ایام نوروز ضمن تخفیف‌های ویژه و برگزاری مسابقات و قرعه‌کشی‌ها ادامه خواهد داشت .

به گزارش کاماپرس ، ویروس کرونا تقاضا برای خرید حضوری را به شدت پایین آورده است اما این امر نقطه مقابل  استقبال مردم از خریدهای اینترنتی است. به همین دلیل از همان روزهای شیوع ویروس کرونا در کشور فروشگاه‌های اینترنتی هم فعال شده و در همراهی با مردم خدمات آنلاین به همراه تخفیف‌های ویژه ارائه می‌دهند. به همراه این تخفیف‌ها، برگزاری مسابقات، قرعه‌کشی‌ها، افزایش میزان عرضه کالاهای مورد نیاز، متنوع‌سازی سبد عرضه کالاها و تسهیل فرآیند عرضه محصولات بهداشتی از جمله امتیازات این فروشگاه‌ها برای جلب مشتری و کمک به خدمات‌رسانی است.

برنامه دیجی کالا برای متقاضیان نوروزی

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا با این شعار که در این روزهای سخت در کنار کسب وکارها و خریداران می‌مانیم به کمک خانه‌نشین‌ها آمده است. از جمله مزایای فروش کالا در دیجی کالا؛ ارسال به سراسر کشور، تحویل کالا به مشتریان و کاهش هزینه‌های جانبی فروش است.

در این راستا دیجی کالا کسب و کارها را تشویق به شرکت در جشنواره بهاره سال 99 با عنوان جشنواره ملی فرهنگی هنری “ایران‌ساخت” با هدف جریان‌سازی و فرهنگسازی در حمایت از کالا و خدمات ایرانی در مسیر اقتصاد دانش‌بنیان به عنوان یکی از راهبردی‌ترین زیرساخت‌های پیشرفت و تعالی کشور، و کمک به ایجاد زیست‌بوم کارآفرینی کرده است. با پیوستن به این پویش در باور به توانمندی و تلاش تولیدکنندگان و حمایت و خرید متعصبانه از “ایران‌ساخت” در ارتقاء تولید ملی و رفاه کشور می‌توان سهیم شد.

آریاک سفر

مهم تر از همه خدماتی است که دیجی کالا به مشتریان در این روزهای کرونایی می‌دهد. افزایش تقاضا موجب شده این مجموعه در بخش انبارداری، لجستیک و ارسال کالا در خواست استخدام 2 هزار نیروی جدید کند که هدف از آن تامین به موقع بازار در روزهای عید و پاسخ کافی به تقاضای نوروزی است.

مطالب مهم را از دست ندهید:

برگزاری مسابقه دیجی کالا مگ

دیجی کالا مگ یک مسابقه بزرگ آنباکس در ۱۰۰ ثانیه  است که از کالاهایی که از دیجیکالا خرید شده است با تهیه یک ویدیوی آنباکسینگ می توان در مسابقه شرکت کرد. دیجی کالا به نفرات اول تا چهارم به ترتیب کارت هدیه ۱۰، ۵، ۳ و ۱ میلیون تومانی هدیه خواهد داد.

فروشگاه زنبیل تا 29 فروردین تعطیل است

هر چند فروشگاه اینترنتی زنبیل طی روزهای اخیر برای ساماندهی بازار و خدمات به اصناف و کسب و کارها  آمادگی کامل خود را برای عرضه شفاف انواع محصولات بهداشتی نظیر مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دیگر تجهیزات مورد نیاز هموطنان، زیر نظر مستقیم مراجع نظارتی اعلام کرد اما این فروشگاه اخیرا اعلام کرده است که تا 15 فروردین ماه تعطیل خواهد بود.

این فروشگاه چندی قبل آمادگی خود را جهت عرضه شفاف و قانونی ماسک و مواد ضد عفونی کننده به وزارتخانه های صمت و بهداشت اعلام  کرده بود و از کسبه و بازاریان خواسته بود که محصولات خود را از طریق این کسب و کار اینترنتی به مشتریان خود در سراسر کشور عرضه کنند.

برگزاری جشنواره بهاره مجازی

برگزاری جشنواره بهاره مجازی ۹۹   از سوی فروشگاه اینترنتی زنبیل خدمت دیگری از سوی این فروشگاه برای متقاضیان است. در این جشنواره امکان عرضه محصولات برای کسب و کارهای سنتی بدون هیچگونه کارمزد و هزینه ای را فراهم آمده است و فرصتی را ایجاد نموده که کسب و کارهایی که به نحوی در این شرایط دچار آسیب و مشکلات اقتصادی گردیده اند، بتوانند بخشی از زیان وارده را جبران نمایند.

تخفیف‌های مدیسه در ایام نوروز هم ادامه دارد

فروشگاه اینترنتی مدیسه در ایام نوروز نیز همچنان فعال است. در صفحه اجتماعی این فروشگاه از تخفیف نوروزی به مشتریان خبر داده شده و متقاضیان تا 15 فروردین با خرید از این فروشگاه می‌توانند از کد تخفیف برندهای محبوب استفاده کنند.

تخفیف برندهای محبوب تا 15 فروردین ماه هر روز ساعت 11 اعلام می‌شود. این مجموعه همچنین در صفحه اجتماعی خود اعلام کرده که در ایام تعطیل نیز همچنان فعال است و به سفارشات پاسخ خواهد داد.

تعطیلی فروشگاه چاره تا17 فروردین

فروشگاه چاره نیز با اعلام اینکه شرکت‌های تامین کننده کالا  در ایام نوروز تعطیل هستند، خبر از تعطیلی این مجموعه تا 17 فروردین داده است.

شروع فعالیت اسنپ مارکت از سوم فروردین ماه

اسنپ مارکت به مناسب فرارسیدن عید نوروز به مشتریان تخفیف 10 تا 25 درصدی بابت برخی از محصولات خوراکی، میوه و سبزیجات و محصولات بهداشتی ارائه می‌دهد. منتهی این فروشگاه اعلام کرده است که فعالیت این مجموعه از سوم فروردین ماه آغاز خواهد شد و فعلا تعطیل است.

 

مرتبط با : دیجی کالازنبیلمدیسه
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “کدام فروشگاه‌ اینترنتی در ایام نوروز فعال است؟

  1. علی گفته:

    سلام
    اکالا که از ۲۷ عملا هیچ سفارشی ثبت نمیکنه
    دیجی هم به برخی نقاط خدمات نامیده و…
    چه کسب و کار اینترنتی ؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز