کدام شرکت های هواپیمایی بهترین پروازهای بیزنس کلاس را دارند؟

لست سکند

در گستره وسیع سفرهای هوایی، تجربه پرواز با بیزینس کلاس یا کلاس تجاری به خودی خود یک رویداد هیجان انگیز تلقی می‌شود. عواملی مانند امکانات رفاهی مجلل، حریم خصوصی بی‌نظیر، منوی غذای لذیذ و سرگرمی‌های جذاب از جمله مواردی هستند که این کلاس را از سطوح دیگر متفاوت می‌کنند. کاماپرس در این مطلب به معرفی ۷ مورد از برترین خطوط هوایی در بیزینس کلاس می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

۱. قطر ایرویز

قطر ایرویز با کابین بیزینس کلاس افسانه‌ای خود یک تفاوت چشمگیر با سایر شرکت‌های هواپیمایی ایجاد می‌کند. در این کابین علاوه بر سوئیت‌های خصوصی تک نفره و گروهی، امکاناتی مانند لباس خواب مجلل، ملحفه با کیفیت بالا، منوی غذای تهیه شده توسط سرآشپزان معروف و لوازم بهداشتی درجه یک به چشم می‌خورند. همچنین سیستم سرگرمی مجموعه وسیعی از فیلم‌ها، برنامه‌ها و بازی‌ها را بر روی یک صفحه شخصی بزرگ ارائه می‌دهد.

۲. سنگاپور ایرلاینز

طراحی کابین این شرکت هواپیمایی با نگاه به آینده انجام شده و جادار ترین صندلی‌ها را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. همچنین کمد‌های متعدد و قابلیت تنظیم نور، فضای خصوصی و دنجی را در آسمان ایجاد می‌کنند. سنگاپور ایرلاینز همچنین امکان پیش سفارش غذا به یک سرآشپز معروف در هواپیما را ارائه می‌کند و امکانات سرگرمی آن شامل بیش‌ از ۱۸۰۰ فیلم، نمایش تلویزیونی و بازی است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

۳. اتحاد ایرویز

اتحاد ایرویز، خط هوایی رسمی امارات متحده عربی از دیگر نام‌های شناخته شده در زمینه امکانات مجلل بیزینس کلاس است. این کابین‌ها با درنظر گرفتن حریم خصوصی و راحتی کامل مسافران طراحی شده و از بهترین طراحی داخلی بهره‌مند شده است. منوی غذای آن بیشتر به یک رستوران سطح بالا شباهت دارد و همراه با آن طیف گسترده‌ای از نوشیدنی‌ها توسط خدمه حرفه‌ای سرو می‌شود و سیستم سرگرمی پیشرفته آن نیز تحسین برانگیز است.

۴. ژاپن ایرلاینز

ژاپن ایرلاینز بخاطر ترکیب سنت و مدرنیته در این لیست شهرت یافته است. فضای شخصی به گسترده‌ترین و راحت‌ترین شکل ممکن طراحی شده که در آن صندلی تخت شو کاملا راحت و دسترسی مستقیم به راهرو وجود دارد. تجربه غذا خوردن در این خطوط هوایی برای داشتن برترین آشپزهای سنتی ژاپنی مورد استقبال قرار گرفته و امکانات سرگرمی آن از فیلم و سریال تا دوره‌های زبان را در برمی‌گیرد. چیزی این ژاپن ایرلاینز را از دیگر خطوط هوایی متمایز می‌کند رفتار صمیمانه و مهمان نوازی مهمانداران است که نمونه خوبی از آداب رسوم این کشور را به تصویر می‌کشد.

۵. کانتاس ایرویز

شرکت هواپیمایی پرچم‌دار استرالیا، برای طراحی خاص کابین بیزینس کلاس خود مورد تحسین قرار می‌گیرد. این شرکت علاوه بر فراهم کردن سایر امکانات رفاهی مانند حریم خصوصی، صندلی تخت شو، سیستم سرگرمی و منوی غذایی لذیذ در سرویس های بهداشتی خود بهترین محصولات مراقبت از پوست استرالیایی را تعبیه کرده که لوکس بودن آن را به حد اعلا می‌رساند. همچنین اعضای خدمه از بین حرفه‌ای ترین افراد انتخاب شده و تمام نیازهای مسافران را برطرف می‌کنند.

۶. دلتا ایرلاینز

این شرکت هواپیمایی بزرگ آمریکایی با فراهم کردن یک فضای کاملا خصوصی و راحت تجربه فوق‌العاده‌ای را فراهم می‌کند‌. همچنین وعده‌های غذایی موجود در منو با مواد تازه و توسط بهترین سرآشپز‌ها تهیه می‌شوند. در کنار خدمه حرفه‌ای و سیستم سرگرمی باکیفیت، یک پک رفاهی شخصی و لوازم بهداشتی سطح بالا در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

۷. ویرجین آتلانتیک ایرویز

کابین کلاس تجاری این شرکت بریتانیایی با طراحی فوق مدرن خود در بدو ورود باعث شگفتی مسافران می‌شود. در کنار امکانات رفاهی مانند فضای خصوصی و صندلی تخت شو یک لباس خواب لوکس به هر فرد تعلق می‌گیرد. همچنین با قابلیت منوی آزاد مسافران می‌توانند در هر زمان از روز که مایل‌اند غذا، دسر و یا نوشیدنی‌های مورد علاقه خود را سفارش دهند. سیستم سرگرمی در ویرجین آتلانتیک مانند دیگر ویژگی‌های آن، درجه یک است و سرویس بهداشتی نیز تمیز و مجهز به امکانات پیشرفته است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “کدام شرکت های هواپیمایی بهترین پروازهای بیزنس کلاس را دارند؟

  1. معصومه اخلاقی گفته:

    خطوط هوایی خودمون هم نباید دست کم بگیریم در حد اونا نیست ولی خب همینم خوبه و خیلیا با این کیفیت ندارن

  2. یوسف جباری گفته:

    من همیشه آرزوم هست با پرواز های عربی برم سفر خارجه چون بهترین خدمات دارن مثل عمارات و قطر ایرویز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز