کدام بازیکن استقلال در انتظار مرگ است؟

پیشکسوت باشگاه استقلال، جعفر مختاری فر که یکی از تکنیکی‌ترین بازیکنان این تیم نیز محسوب می‌شود، روزهای سختی را می‌گذراند و می‌گوید به انتظار مرگ خود نشسته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ورزشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایرنا، مختاری فر، بازیکن سابق و پیشکسوت باشگاه استقلال اظهار داشت که امروز در گوشه‌ای از تهران روزهای سختی را می‌گذراند و حتی یک چادر از خود ندارد و منتظر مرگ است تا نجات پیدا کند. محتاری فر معتقد است پس از سال‌ها بازی در استقلال و افتخارآفرینی برای این تیم و تمام ایران، حالا حق او نیست که به این شکل با او رفتار شود که یک بطری آب معدنی را هم نسیه بخرد!

آریاک سفر

اخبار ورزشی روز:

مختاری فر در پاسخ به این سوال که چه کسی مقصر شرایط امروز او است، گفت همسرش که سال‌ها پیش با هم ازدواج کرده‌اند اما زندگی مشترک‌شان فقط ۳ ماه دوام داشته، مقصر شرایط کنونی‌اش می‌داند و هرگز او را نخواهد بخشید.

این بازیکن سابق استقلال که بنا بر گفته خود او در حال حاضر با محسن تهرانی، دروازه‌بان اسبق استقلال، زندگی می‌کند، ضمن گلایه از مدیران استقلال بابت کنار گذاشتن او در سال 71 گفت که به جای آن‌که در فلاکت و بدبختی بمیرد و بعد برای او مراسمی باشکوه بگیرند، از مدیران استقلال انتظار دارد حداقل در این روزهای باقی مانده از عمرش به او کمک کنند؛ کاری در آکادمی برای او دست و پا کنند یا دست‌کم نگهبانی یکی از ورزشگاه‌ها را به او بسپارند!

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز