افشاگری جدید درباره جسد مارادونا / نقشه شیطانی هواداران

لست سکند

در آستانه نخستین سالگرد درگذشت دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فراموش‌نشدنی دنیای فوتبال، گزارش‌ها می‌گویند که او بدون قلب دفن شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ورزشی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایرنا، نلسون کاسترو، پزشک و خبرنگار آرژانتینی به تازگی کتاب «سلامت مارادونا، حقیقت ماجرا» را منتشر کرده است. این کتاب جزئیات تازه و عجیبی درباره مرگ مارادونا با خود دارد.

کاسترو که به اسناد و مصاحبه‌های منتشرنشده بسیاری دست پیدا کرده‌ است، معتقد است با این سابقه پزشکی مارادونا، اگر هر شخص دیگری بود مدت‌ها پیش از این جان می‌داد. وی می‌گوید: مارادونا در رابطه با همه چیز نوعی اعتیاد داشت و این اعتیاد برای وی مضر بود. او به همه چیز معتاد بود.

اما کاسترو از یک حقیقت عجیب دیگر هم پرده‌برداری کرد. او در شبکه 13 تلویزیون زنده آرژانتین، گفت: گروهی از هواداران افراطی باشگاه جیمناسیا ،آخرین تیمی که دیگو هدایت آن را برعهده داشت، نقشه داشتند به محل نگهداری بدن بی‌جان مارادونا حمله کرده و قلب او را بدزدند.

راز آسمان پایتخت

مسلما این اتفاق رخ نداد، اما مشخص شد که چنین نقشه‌ای وجود داشته؛ چرا که قلب مارادونا برای بررسی و مطالعه از بدن وی خارج شده بود.

کاسترو در ادامه اضافه کرد: قلب مارادونا نیم کیلوگرم وزن داشته و خیلی سنگین بود. وزن معمول قلب ۳۰۰ گرم است اما در بدن او قلب یک قهرمان بوده و این یعنی باید بزرگ‌تر از بقیه باشد! اما این بزرگ بودن دلیل دیگری نیز دارد و آن هم ایست قلبی او است.

اخبار مرتبط روز را بخوانید:

مارادونا سال گذشته در سن 60 سالگی، پس از پشت سر گذاشتن یک جراحی مغز، جان سپرد. تحقیقات درباره مرگ وی همچنان در حال پیگیری است، اما در گزارش‌ها علت مرگ او، جمع شدن آب در ریه پس از سکته قلبی ذکر شده است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز