کجا مزرعه آفتابگردان دارد؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مزارع گل‌های آفتابگردان یکی از زیباترین بخش‌های طبیعی ایران محسوب می‌شوند که هر ساله در فصل تابستان پذیرای گردشگران بیشماری در هستند. در گوشه به گوشه ایران چهار فصل که مملو از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری است، می‌توان دشت‌های محصور شده از گل‌های آفتابگردان را پیدا کرد و به تماشای آنها نشست.

گل‌های آفتابگردان به فصل گرما و هوای گرم علاقمند هستند و طبیعتا در فصول گرم رشد می‌کنند و گل می‌دهند. پس توجه داشته‌باشید که تنها تا آخر شهریورماه فرصت دیدن و عکس گرفتن از این گل‌های زردرنگ دوست‌داشتنی را خواهید داشت.

کاماپرس در ادامه مزارع گل آفتابگردان را معرفی می‌کند.

اسب تاجنان مازندارن

منطقه زیبا و خوش آب و هوای اسب تاجنان در جنوب شرقی استان مازندران قرار گرفته است. گل‌های زیبای زردرنگ آفتابگردان جلوه‌ای خاص و تماشایی به این منطقه بخشیده‌اند و آن را به یکی از مناطق گردشگری تبدیل کرده‌اند.

راز آسمان پایتخت

کالپوش شاهرود

دشت کالپوش در حد فاصل 200 کیلومتری شاهرود قرار گرفته است. دشت زیبای کالپوش از درختان سبز، آفتابگردان‌های خورشیدی زیبا و شقایق‌های مخملی سرخ پوشیده شده است. این ترکیب رنگی زیبا و متنوع این منطقه را به یکی از محبوب‌ترین مناطق گردشگری تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید:

مزرعه خورشید دماوند

مزرعه خورشید در فاصله 17 کیلومتری از شهر تهران قرار دارد. ساکنین تهران برای رهایی از هیاهو و شلوغی شهر آخر هفته و تعطیلات خود را در مزرعه زیبای خورشید سپری می‌کنند. در اطراف مزرعه آفتابگردان‌های زیبای این منطقه، جاذبه‌های خارق‌العاده‌ای چون غار رودافشان، برج شیخ شبلی، دریاچه شورمست، چشمه رنگین شوراب و پل ورسک به چشم می‌خورد.

قلعه نو رودآب خراسان رضوی

قلعه نو رودآب از توابع بخش رودآب شهرستان سبزوار به‌شمار می‎رود. دشت آفتابگردان قلعه نو یکی از مهمترین جاذبه‌های دیدنی این منطقه شناخته می‌شود و در طول سال گردشگران زیادی از این دشت زیبا دیدن می‌کنند.

خوزنین قزوین

هر ساله کشاورزان این منطقه ده‌ها هکتار از کشت خود را به کاشت این گیاه خورشیدی اختصاص می‌دهند و این منطقه در اواخر تابستان با تلاش‌های کشاورزانش پذیرای گل‌های آفتابگردان می‌شود و جاذبه زیبای گردشگری به این منطقه می‌بخشد.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز